טלוויזיה

מתחרה חדשה לחתונה ממבט ראשון: זו התוכנית שתושק

בזמן שגם בקשת 12 וגם ברשת 13 משדרים את הפורמטים שלהם לשידוכים ודייטינג, הוט מכריזה על הפקה חדשה בז'אנר, שתתמקד בשתי דמויות מוכרות
מערכת ice | 
חתונה (צילום freepik)
תוכנית דייטינג חדשה בדרך, הפעם תהיה זו HOT שתעמוד מאחורי פורמט שידוכים חדש שינסה לרכוב על ההצלחה של הז'אנר. "רעבים לאהבה" שמבצעת ניסוי פסיכולוגי שקושר בין רעב פיזי לרגשי. הטענה של הניסוי טוענת כי אם כולנו נהיה אקטיביים בחיפוש אהבה כמו בהכנת הארוחה הבאה הסיכוי לאהבה גדל ולכן בסדרה יש חוק אחד – אף אחד לא אוכל לבד. אם אתה רעב – צא לדייט!
את הסדרה יצרה ציפי רוזנבלום ("משפחה חורגת" "גולשי ספות" "תתחתן איתי עכשיו"), לעונה הראשונה לוהקו ירדן אדרי (האח הגדול) וגור ארד (נינג'ה ישראל) - שניהם 'רעבים לאהבה' ומוכנים לצאת למסע כדי למצוא אותה.
STAMPEDE Ventures ו -תדמור אנטרטיימנט מחזיקים בבעלות משותפת על הסדרה. המפיקים האחראים הם גרג סילברמן Greg Silverman)) וג'יי ג'ודה (Jay Judah) מחברת STAMPEDE Ventures מייקל שמידט, ציפי רוזנבלום ואמיליו שנקר מתדמור אנטרטיימנט וחיים סלוצקי, רינת קליין, איתן בראון ומשה פארן מהוט בידור ישראלי.
כריס בוסקו (Chris Bosco), נשיא Stampede Ventures: "לא יכולנו לבקש שותפים טובים יותר מתדמור אנטרטיימנט לכניסה הראשונה שלנו לשוק התוכן בישראל. אני בטוח שנמשיך לזהות ביחד הזדמנויות להפקות בינלאומיות משותפות. ערוץ הוט בידור ישראלי הוא הבית המושלם לפורמט החדש הזה שמכניס טוויסט מרענן למשחקי ההיכרויות, ואנחנו לא יכולים כבר לחכות לחלוק אותו עם הצופים".
אמיליו שנקר, מנכ"ל תדמור אנטריימנט: "רעבים לאהבה עוסקת בנושא אוניברסלי שהולך להדהד בקרב צופים ברחבי העולם, אנחנו מאד מתרגשים להיות חלק מצוות ההפקה המבריק של סטמפיד הוט בידור ישראלי".
 
ציפי רוזנבלום, ראש מחלקת פיתוח פורמטים בתדמור אינטרטיימנט ויוצרת "רעבים לאהבה": "אני תמיד מתרגשת להשיק פורמט חדש, הפעם אנחנו יוצאים לדרך עם שותפים מהממים. העבודה מול הוט בידור וסטמפיד הייתה תענוג צרוף ואני בטוחה שזהו פרויקט ראשון מני רבים. שיהיה לנו בהצלחה".
רינת קליין, מנכ"לית הוט בידור וסלוצקי הפקות, מפיקה שותפה של "רעבים לאהבה": "אני מתרגשת לשתף פעולה עם תדמור אנטרטיימנט ו Stampede Ventures בהפקה של הפורמט המקורי והחדש הזה, אנחנו בטוחים שהוא יצליח  לסחוף ולכבוש את לבבות הצופים בישראל ובכל רחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה