טלוויזיה

קובן לא לבד: העיתונאית שתוביל תכנית ראיונות חדשה בתאגיד

ענת גורן תוביל תכנית ראיונות אינטימיים חדשה בתאגיד על "טעויות משנות חיים; סתיו שפיר, צביקה הדר, יוסף סוויד, דורי בן זאב ורבים נוספים כבר נמנים בין המרואיינים 
מערכת ice |  1
ענת גורן בתכנית ראיונות חדשה (צילום רמי קצב)

רוני קובן לא לבד, תאגיד השידור הציבורי משיק תכנית ראיונות חדשה "טעויות משנות חיים" בהובלתה של העיתונאית והדוקומנטריסיטית ענת גורן. בתאגיד מסבירים כי "הטעויות המוצלחות שלי" היא תוכנית ראיונות אישית ואינטימית, אחת-על-אחד, החושפת כיצד התמודדו המרואיינים עם הכישלונות הקשים וההחמצות שעיצבו את חייהם האישיים והמקצועיים, החולשות האישיות, ואיך הם ניערו עצמם אחרי פדיחות ובושות.

לגורן רקע עשיר כבמאית סרטים דוקמנטרים, במהלך השנים עבדה כתחקרנית וככתבת, בין השאר בתכנית 'המקור'. היא יצרה סרטים תיעודיים כדוגמת "נחצ'ה" על המלחין נחום היימן, "מוסא" על סיפורם של המסתננים לישראל, ואת הסדרה התיעודית "המתמודדים". מעניין יהיה לראות האם בדומה לעמיתה קובן, התכנית תשלב אלמנטים מהתחום הדוקומנטרי כשבתאגיד מספרים כי הראיונות מתקיימים בחלל שמדמה "מאחורי קלעים".
 


בתוכנית הראשונה שתשודר בתחילת יולי, מתראיינת חה"כ לשעבר סתיו שפיר, ובכאן  מבטיחים שיחה פתוחה על "ההתרסקות של המחאה החברתית, הרצון והפחד מפני האימהות, והקריירה המפוספסת כמוזיקאית". בהמשך צפויים להשתתף גם צביקה הדר, יוסף סוויד, יוסי ביילין, רון כחלילי, דורי בן זאב ומרואיינים נוספים.


התוכנית "הטעויות המוצלחות שלי" תשודר החל מה- 05 ביולי, בכל יום שלישי, בשעה 22:15 ב-כאן 11 ובדיגיטל. עורך: ירון טן ברינק ; יוצרות: ענת גורן, רז דדי ; חברת הפקה: סלוצקי אפיקי תקשורת

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכניה של ענת גורן הטעויות המוצלחות שלי.
    סימה 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו תוכנית נוספת שגרתית די יבשה. הייתי מצפה שיביאו קטעי סרטונים קצרים מעברם של המרואיינים כדי לגוון ולהביא צבע לראיון.
    סגור