טלוויזיה

אחרי הקרנת הבכורה: הסיבה המרגיזה שהסרט ירד מהאקרנים בישראל

המיניונים 2: עלייתו של גרו, הוקרן לראשונה בישראל על רקע טרנד הטיקטוק בו אנשים הגיעו לבושים בחליפות לצפייה. צופים דיווחו על זריקת מזון, שתייה, צעקות בזמן הקרנת הסרט והמון לכלוך שנשאר באולמות ובתי הקולנוע הודיעו על הפסקת הסרט עד לשיפור התנהגותם של הצופים
מערכת ice |  1
סינמה סיטי ראשל"צ (צילום סיון פרג')
המיניונים 2: עלייתו של גרו, יצא אתמול (חמישי) לאקרנים בישראל אחרי שכבש את העולם בעיקר בגלל טרנד הטיקטוק העולמי בו אנשים הגיעו לבושים בחליפות לצפייה בסרט, ומסתבר שגם בישראל הטרנד תפס חזק.
עם זאת, הכתב רן בוקר מ-YNET דיווח כי לצד לטרנד המגניב של הלבוש האלגנט - היו התנהגויות פראיות בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. צופים דיווחו על זריקת מזון, שתייה, צעקות בזמן הקרנת הסרט והמון לכלוך שנשאר באולמות. מקניון איילון, ראשון לציון, מודיעין ונתניה נמסר שהסרט הופסק עד לשיפור ההתנהגות של הצופים.
 
בסרט החדש בסדרת המיניונים מסופר לראשונה כיצד פגשו היצורים הצהובים את מי שיהפוך לבוס שלהם: גרו (מסדרת "גנוב על הירח"). גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו.
הבעיה היחידה – גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה עליו מטרה. יחד עם קווין, סטיוארט, בוב ואוטו, גרו והמיניונים יבנו את המאורה הראשונה שלהם, יתנסו בכלי מלחמה בלתי אפשריים, ויתחילו הרפתקה סודית שרק תלך ותסתבך.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה?
    נתנאל 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שפשוט לא יישמרו שזה לא יקרה שוב וזה רק יפגע בהם כי הם נמצאים בחודש עם הכי הרבה סרטים גדולים יש את אום קרוז המיניונים תור ועוד מלא סרטים שוברי קופות
    סגור