טלוויזיה

ערוץ 14 זכה לביקורת, אך מה העיתונאי שביקר שכח?

עורך וואלה! ברנז'ה טען: "לא מצאו לנכון לשדר את הצהרת ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד. הגיוני, כולה (לבקשתם) מדובר בערוץ חדשות". ינון מגל עקץ: "הערוץ מתחיל לשדר בשידור חי כשעה וחצי אחרי צאת השבת אחרי שאנשים מגיעים מהבית ומתארגנים. זו היתה הקלטה". ועל מה התעמת עם אלי ציפורי?
מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום יחצ)
דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה תקף אמש (שבת) בטוויטר שלו, במקביל לנאום הבכורה של יאיר לפיד כראש הממשלה: "בערוץ 14 לא מצאו לנכון לשדר את הצהרת ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד. הגיוני, כולה (לבקשתם) מדובר בערוץ חדשות. מה להם ולזה במקום זאת שודר ראיון עם שר המדע לשעבר מכחול לבן יזהר שי. חדשותי ומעניין". דבריו הביאו עליו ביקורת חריפה.
אלי ציפורי השיב על כך: "בערוץ וואלה לעומת זאת יש רכלן חונטה, איזה דוד ורטהיים או דוד מזרחי או דוד (מזרחי) ורטהיים (הוא בעצמו לא סגור סופית על זה) שכל הזמן מקדם את לפיד החלול ודרוקר תופר התיקים ומחסל בשבילם חשבונות עם אנשי ימין".
 
ורטהיים לא נשאר חייב: "מה מסובך ככ, אבא מזרחי ואמא ורטהיים. כמו שאצלך אבא חמור ואמא ציפור", ציפורי השיב: "אופס, קפצה לך גסות הרוח. אז נגעתי בנקודה רגישה. רגע, אז למה אתה מתעקש על דוד ורטהיים ולא דוד מזרחי. מתבייש? זה לא מתאים לחונטה, לא תהיה מקובל?", ורטהיים הגיב: "לא אחי סתם שיכור. הכל טוב", ציפורי חתם: "לא ענית, מתבייש? אל תברח. וד״ש לגידי וייץ".
ינון מגל עקץ: "נשמה, הערוץ מתחיל לשדר בשידור חי כשעה וחצי אחרי צאת השבת אחרי שאנשים מגיעים מהבית ומתארגנים. זו הייתה הקלטה. מה שכן, מוזר שערוצי השמאל שידרו ללא הפרעה נאום בחירות בפריים טיים, וללא בדיקת עובדות אוהב".
 
יערה זרד הוסיפה בתשובה לוורטהיים: "התוכנית מוקלטת לפני שבת, הבאת צוות לשידור חי מתאפשרת רק כשעה וחצי מצאת שבת עבור שומרי השבת. שמחה שצפית. תמשיך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואלה שקם את עצמך
    רועי חן לוי הכהן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אתה דוד הרכלן ולמה מתייחסים אליך ברצינות?
    סגור
  • 1.
    הכול תירוצים,הערוץ הזה הוא השופר של נתניהו
    אחד 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא מבין איך לא סוגרים את הפאשיסטים האלה
    סגור