טלוויזיה

משה נוסבאום מתייצב: כך הופיע הערב במהדורה המרכזית

יום לאחר שחשף בפני הקולגות שלו את מחלת ה-ALS שככל הנראה סובל ממנה, כתב המשטרה והפלילים של חדשות 12 התייצב במהדורה המרכזית שהגישה ערב יונית לוי
מערכת ice |  8
משה נוסבאום (צילום ויקיפדיה/Eyalbenyaish)
אתמול, עיתונאי חדשות קשת 12 הודיע במכתב לעובדי חברת החדשות על מצבו הרפואי, זאת על רקע השמועות הרבות שעלו, כפי שניתן היה לצפות לאור השינוי באופן הדיבור שלו שעם הזמן הפך לאיטי במיוחד. 
במהלך היממה האחרונה זכה נוסבאום לחיבוק חם מצד קהל הצופים, והקולגות בערוץ בפרט ובכלי התקשורת בכלל. הערב, יום אחרי הוידוי החושפני התייצב נוסבאום להופעה שגרתית במהדורה המרכזית כשהוא מדווח על התחום עליו הוא מופקד - תחום המשטרה.
נוסבאום פתח את המכתב בו הודיע על המחלה ממנה סובל: ״אני מניח שבעת האחרונה חלק מכם נשאל מה קרה לי ולמה אני מדבר לאט. אפילו אותי שאלו. לפיכך מוצא לנכון לשתף אתכם בהערכה המסתמנת בחום שורה של בדיקות ופגישות עם רופאים מומחים״.
 
נוסבאום כתב: ״על פי הערכה זאת, אני בשלבים ראשונים של ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. כן, זה לא נעים, משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. לא, אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט... נכון לעכשיו, בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך (ממילא מספר השוטרים הולך ופוחת ולכן גם מספר הדיווחים יורד בהתאמה)״.
.
נוסבאום הוסיף כי: ״כדי לא ל׳תקוע׳ את המהדורות, אופיע פחות מול מצלמה, אך עדיין אמשיך לכסות את התחום ובעת הצורך - ולא יעזור לסודרי ולהלפגוט (עורכי המהדורה, ר.ב) כלום - אשב באולפן ואוציא להם את הנשמה... כך גם בתוכניות אחה"צ, ההחלטה על המשך העבודה התקבלה בעצה אחת עם אבי וייס (מנכ״ל חברת החדשות, ר.ב)״.
.
כמו כן נוסבאום נשא מילות תודה למנכ״ל החברה, שאיפשר לו להמשיך ולשבת באולפנים על אף מצבו הלא ברור: ״העובדה שהתאפשר לי להמשיך לשדר בחודשים האחרונים למרות הדיבור האיטי והחריג באה מתוך החלטה אמיצה במיוחד ערכית יוצאת דופן וראויה לכל שבח. על כך אני מסיר את הכובע (ובמושגים שלי מחבר גבות) לסיום, אין לי שום בקשה מיוחדת. בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל. בסה"כ חשבתי שמן הראוי לשתף אתכם״.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ומה עם הפאה על ראשו?מתי יוריד אותה? (ל"ת)
    ספר 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בושה
    א.א 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את/ה פשוט גועלי אין לך מחילה משמיים על האמירה הנמוכה הזו תתביש ונוסי חבר יקר המשך בהכל ורק בריאות אמן ????
    סגור
  • 6.
    תהיה בריא נוסבאום ותמשיך בלי היסוס! (ל"ת)
    מנה חיפה 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    הלוואי ותמצא תרופה למחלה הארורה הזו
    שי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לאלצהיימר ולעוד מחלות קשות ונוראיות . נוסבאום יקר, המשך להביא לנו עיתונות מקצועית ומאוזנת. מאחל לך ולנו לראות אותך עוד הרבה שנים על המרקע
    סגור
  • 4.
    רק בריאות
    נוסי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל השאר שטויות
    סגור
  • 3.
    משה נוסבאום
    נורית 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המשך להופיע ולסקר כל עוד תוכל. מקווה שנמשיך לשמוע ולראות אותך ואתה ממש לא ״תוקע״ את המהדורה! אתה איש יקר, אמין ומקצועי! מאחלת לך עוד הרבה שנים של עבודה בבריאות טובה ושתמשיך להנות ממשפחתך????
    סגור
  • 2.
    נוסי
    ג. ו 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רכשת אותי בצורה דלא תאמן. תהיה חזק כולם מאחוריך. ורק בריאות
    סגור
  • 1.
    איש יקר, המשך להופיע על המסך, ואנו
    יובב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נמשיך לעקוב אחר המידע המובא על ידך. מודים למנכ"ל קשת על החלטתו לאפשר לך להמשיך בעבודתך ולנו להנות ממקצועיותך והמידע, שאתה מספק לנו הצופים
    סגור