טלוויזיה

יונית לוי תחת מתקפה: "מעניין למה לא ביקרה אותה"

יונית לוי ספגה אש מהעיתונאי אלי ציפורי, שטען כי היא "ליהגה על המודעות של נתניהו כביכול לבקשות של אשתו (כסף פרטי), אך התעלמה מהמודעות הוודאית של גדעון סער לכך שרעייתו גאולה אבן ישבה בבית 4 חודשים וקיבלה 50 אלף שקל בחודש מתאגיד השידור על חשבוננו (כסף ציבורי)"
מערכת ice |  6
יונית לוי (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
יונית לוי תחת מתקפה: העיתונאי אלי ציפורי,  ראש הדסק הכלכלי של "מעריב השבוע", צייץ היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו נגד מגישת חדשות 12, שליהגה לשרה נתניהו, אבל שכחה להזכיר את השערורייה עם גאולה אבן.
"יונית לוי ליהגה הערב על המודעות של נתניהו כביכול לבקשות של אשתו (כסף פרטי)", כתב ציפורי והוסיף: "מעניין למה יונית לוי לא משדרת דבר על המודעות הוודאית של גדעון סער לכך שרעייתו גאולה אבן ישבה בבית 4 חודשים וקיבלה 50 אלף שקל בחודש מתאגיד השידור על חשבוננו (כסף ציבורי)".
 
כזכור, השבוע פורסם כי גאולה אבן סער, השתכרה כ-200 אלף שקלים מכספי משלם המיסים, זאת בזמן שכלל לא הופיעה בטלוויזיה - כך עלה מממצאי דו"ח מבקרת הפנים של התאגיד המתפרסם לראשונה. על פי הדוח, אבן סער שהתה במעין חופשה בתשלום לאורך כארבעה חודשים – מדצמבר 2018 ועד מאי 2019. מבקרת התאגיד קבעה כי "לא ברור" מה היו המטלות בהן עסקה אבן-סער באותה תקופה, וגם אין להן כלל שום תיעוד.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יונית לוי תחת מתקפה: "מעניין למה לא ביקרה אותה"
    רות 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יונית לוי עיתונאית תת רמה , מכשפה שהתחפשה לבן אדם, הקינאה בנתניהו כירסמה לשמאלניים את המוח המצומצם שהיה להם, כולל יונית הקנאית.ארורה היתה וארורה נשארה . ‏יאללה שתעוף לנו מהעיניים, רק שומעת נתניהו הפרצוף שלה ‏נהפך לתשעה באב. עופי כבר עופי ולעולם שלא תשובי .??????????
    סגור
  • 4.
    עושק ממעוטי היכולת
    ויקי גרסטל 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שתחזיר את הכסף לאלתר ולחלקו לניצולי שואה ולמעוטי יכולת
    סגור
  • 3.
    מוח ציפור עיתונאי כמו שגבלס עיתונאי
    מוח ציפור 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 6
    האיש הוא משרתו או כלבו הנאמן והמאולף של מנהל קן הקוקייה.
    סגור
  • 2.
    אלי ציפורי כלומניק
    אחד 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 11
    צריך להיעלם מחיינו
    סגור
  • אלי ציפורי
    א.ע. 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כואב לשמאל לשמוע את האמת המוטחת בפרצופו.
    סגור
  • 1.
    קמפיין בחירות במסווה של עיתון?
    קמפינג 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל כך הרבה כתבות שמרגישות מאולצות, ולפי תגובות גם לפעמים די מצוצות, ולו בכדי לעזור למפלגה אחת שנדמה כי מוחזקת כבת ערובה על ידי אדם אחד. אולי מרוב שמפניות, סיגרים ופרשיות שוחד ומרמה כאלו ואחרות, לא מבינים על מה הטררם. כולה כמה סיגרים, שמפניות ותכשיטים, לכאורה, רק לכאורה.
    סגור