טלוויזיה

מגישת חדשות 12 מופתעת: כך חגגה יום הולדת

מגישת חדשות 12 לא נמצאת באולפן המהדורה המיוחדת שמשודרת כעת סביב מסעו של ביידן בארץ. במקום זאת, היא זכתה לראיין את נשיא ארה"ב טרם הטיסה, וזו המחווה שלו לרגל יום הולדתה
מערכת ice |  6
יונית לוי (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
המגישה המיתולוגית של חדשות 2 בעבר, 12 בהווה חגגה אתמול את יום הולדתה ה-45, וזכתה למחווה המרגשת בעולם, שהשאירה אותה נבוכה למדי לאור המעמד. לוי לא משתפת כמעט ברשתות החברתיות והמקום היחיד והמכובד שהיא נצפית בו זה המהדורה המרכזית אותה היא מגישה כבר כמעט 20 שנה.
אלא שהאירוע הספציפי הזה התרחש במהלך ראיון שערכה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שנחת לפני שעה קלה בישראל. לוי תפסה את ביידן לראיון רגע לפני שעלה על מטוס מוושינגטון לירושלים, ובמקרה מדובר היה בתאריך יום הולדתה, עובדה אליה נחשף ביידן ולא יכול היה להישאר אדיש מולה.
 
בסטורי שפרסמה כתבת N12 יפעת הללי אברהם, נראה תיעוד מצולם של הקדשת שיר היומולדת הפופולרי בארה"ב למגישה הוותיקה בישראל, כשהמקדיש הוא לא אחר מהנשיא ביידן, ששר למגישה הנבוכה.
 

לוי לא הגישה את המהדורה מתחילת השבוע, ולאור יום הולדתה והתזמון הפוליטי, נראה שמגישת המהדורה המרכזית המריאה לארה"ב בשילוב של ביזנס ופלז'ר. מי שעןד נכון להביך אותה ולא בפעם הראשונה, זה עמוד האינסטגרם של חדשות 12 שהקדיש לה אסופת קטעי שידור בכיכובה מעשרים שנות ההגשה האחרונות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מי זו
    שרה 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו אז מה .מזה אומר. המניות שלה עלו..או ערוץ 12 עלה. בריטיניג.ממש משחשוב ביבי מתחזק בסקרים.לפיד עם כל הבזות.שלו.לא מצליח .גם כך בקושי נהל שיחות עם בידן שזה הכי חשוב.בידן יותר דיבר עם הרצוג ביבי . עובדה הפגישה עם ביבי חרק 28 דקות יותר .זה אומר הרבה. את זה לא כותבים.לחץ את היד לא לחץ את היד .מזה גן ילדים. תכלס צריך לנהל שיחות גורליות למדינה.ולהיות ממלכתי ורציני. דיפלומטי ברמה ביון לאומי. הצילומים לא אומרים כלום. זה רק צילום.. מה מצפים אחד בור הארץ.לא יודע לנהל מדינה . מי שמנהל את המדינה זה היועצים שלו.גם כאשר נואם הוא נואם מהלוח. לפיד חושב העם הציבור טיפש. היה מת להיות ביבי עם הקיו 190. לנהל מדינה זה לא מעדון חברים. בושה למדינה אלה מנהלים את המדינה. עלאק ראש מימשלה..
    סגור
  • 5.
    מזל טוב
    ר.ו 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יונית לוי, מזל טוב, הרבה אושר ושמחה, בריאות טובה, הגשמת משאלות לב והצלחה.????????
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי ניראה אותה מזדקנת בערוץ אין מוכשרים (ל"ת)
    לי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא יודע למה
    טייס בשרון 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כן אבל אני ממש שונא אותך יונית
    סגור
  • 2.
    עלק מיתולוגית הגזמתם (ל"ת)
    אזרח 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לערוץ אלגזירה 12
    אזרחי ישראל 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    טוב ערוץ 12 אלגזירה אף פעם לא היה אמין.מוצלך מי משדר שם רק שמולנים מורעלים הם לא היו מעולם אובקתיבים השינאה לביבי מטריפה להם את המוח שאין להם הם לא רלונטים כבר אפשרי לסגור את הערוץ מצדי
    סגור