טלוויזיה

יוצר שנות ה-80 חושף: זו הסיבה שנעלמתי בתקופה האחרונה

יוצר שנות ה-80, מני אסייג, חשף מדוע נעלם בימים האחרונים: "הכל בגלל טרקטורון רגיל שהפך פתאום לטרקטורון מעופף…יש חבלות וסדקים בצלעות, אבל הראש בסדר בזכות בורא העולם והקסדה המאסיבית. תודה רבה למתעניינים בשלומי"
מערכת ice | 
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
יוצר שנות ה-80, מני אסייג, אחיו של שלום אסייג, מרבה לשתף את תחושותיו ודעותיו בעיקר בזירה הפוליטית בישראל לעשרות אלפי העוקבים הנאמנים שלו ברשת החברתית - טוויטר, אך משום מה בימים האחרונים הוא קצת נעלם.
אסייג העלה היום (ראשון) ציוץ בטוויטר שלו בו חשף מדוע הוא נעל בימים האחרונים. "שבוע טוב ומבורך אחים ואחיות: קצת נעלמתי לכם בימים האחרונים, כמעט לא צייצתי, לא שידרתי וגם לא כתבתי את מדור הסאטירה השבועי".
 
אסייג הוסיף וחשף את הסיבה: "הכל בגלל טרקטורון רגיל שהפך פתאום לטרקטורון מעופף…יש חבלות וסדקים בצלעות, אבל הראש בסדר בזכות בורא העולם והקסדה המאסיבית. תודה רבה למתעניינים בשלומי".
 
כזכור, רק לפני מספר ימים יצא אסייג למתקפה נד השמאל כשרשם בחשבון הטוויטר שלו: "מתוך שורות השמאל יוצאים נגד דוכני תפילין ומכנים את זה מיסיון, מפקפקים במצוות ברית המילה, תוקפים סלביות שמדברות על חשיבות טהרת נשים, יורדים על זמרת מתוקה שחטאה בשמירת צניעות ועוד ועוד. ימשיכו ככה ומישהו עוד עלול לחשוב שהם שכחו מה זה להיות יהודים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה