טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 נגד גדעון סער: "הדחת גאולה הוגנת"

שי גולדן הסביר לשר המשפטים: "בשבוע שעבר קבעה ועדת האתיקה של תאגיד השידור הציבורי כי רעייתך לא תגיש את יומן השבוע בתאגיד בתקופת הבחירות מחשש לניגוד עניינים. בתגובה אמרת כי ״התאגיד נכנע לביביסטים. זהו טרור פוליטי״, עולם בו רק תאמר ״ביבי״, ״ביביסטים״, או ״ביביזם״ ומיד יימצא לך מלבין, מכשיר, מטהר וחסינות"
מערכת ice |  5
גאולה אבן גדעון סער (צילום תומר נויברג פלאש 90)
שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14 פנה הבוקר (ראשון) לשר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער בפנייה אודות המהומה האחרונה שנגרמה סביב השעיית זוגתו גאולה אבן סער מהגשת מהדורת חדשות שישי של כאן 11.
גולדן כתב: "בוקר טוב לשר המשפטים, גדעון סער. אדוני, בשבוע שעבר קבעה ועדת האתיקה של תאגיד השידור הציבורי כי רעייתך, גאולה אבן-סער, לא תגיש את יומן השבוע בתאגיד בתקופת הבחירות מחשש לניגוד עניינים. החלטה סבירה, עניינית, הוגנת, אלמנטרית ממש וברורה לכל מי שעיניו בראשו. בתגובה אמרת כי ״התאגיד נכנע לביביסטים. זהו טרור פוליטי״.
מה אני אגיד לך, מר סער, אני מקנא בך. באמת. אני מקנא בך על כך שנמצא לך הסבר לכל עניין ודבר שעומד בדרכך, מפריע לך לקדם את האינטרסים שלך, או סתם לא מסתדר לך – ״ביביזם״. באמת, מר סער, אתה חי בעולם נפלא. עולם חד ערכי, שטוח ומאד מאד קל, פשוט ופשטני – עולם בו רק תאמר ״ביבי״, ״ביביסטים״, או ״ביביזם״ ומיד יימצא לך מלבין, מכשיר, מטהר וגם וחסינות מפני כל דבר. הלוואי עליי, באמת. מילת קסם נמצאה לך. מילה שבעיניך היא התשובה לכל דבר. והקטע העצוב – שלרטוריקה המביכה הזאת יש קהל אוהד ומבין".
 
עוד טען: "איש לא דורש לפטר את רעייתך, לקצץ בשכרה או להעלימה מהמסך. נהפוך הוא – גאולה אבן היא עיתונאית טובה ועתירת הישגים, ושמה ומעמדה המקצועי נקנו לה הרבה לפני שיחסיכם התחילו. הבעיה אינה בעצם עבודתה בתאגיד השידור הציבורי; לא, הבעייה שוועדת האתיקה של התאגיד ניסתה לפתור היא זו שבה אישתו של בכיר מאד בממשלה, ומי שמצוי כרגע ממש בעיצומו של קמפיין בחירות, תגיש תכנית שעיקר תכניה יעסקו בפוליטיקה".
"אחרי הכל, כל שיחה שתנהל גברת אבן-סער; כל ראיון; כל הערה שתעיר; כל אדם שיתיישב באולפן – יעמיד אותה מיד בחזקת חשודה בהטייה ובסיקור לא ענייני. נדמה לי שאפילו אתה יודע – בדקה הזאת במהלך החודש בה אתה אומר אמת לעצמך – שהטענה הזאת באמת, פשוט אלמנטרית. יש מספיק דקות מסך ומספיק תוכניות ודברים שגאולה יכולה לעשות בתאגיד מבלי לשבת באולפן ולדבר על פוליטיקה שעה שהיא מייעצת לך, חולקת איתך דרך חיים ומסע פוליטי, בתקופה שאתה מנהל קמפיין בחירות. תהיה רציני, גדעון. יש מספיק והותר דברים שבאפשרותה לעשות בתאגיד אשר לא יעמידו אותה עצמה בקונפליקט קשה כעיתונאית. אגב, פלא שהיא לא אומרת זאת בעצמה. זה כל כך בסיסי".
לסיום הסביר: "אגב, יש לי פיתרון מצוין לעניין: אין שום סיבה שגאולה אבן לא תוכל להגיש יומני חדשות בגלל שבעלה פוליטיקאי. מוסכם על כולם. מה דעתך לתמוך בקריירה של אשתך ולהראות לכולנו את מסירותך לה ולקריירה שלה ולפרוש מפוליטיקה. לא מתאים? למה? למה שהיא תאלץ לשלם את המחיר המקצועי ולא אתה? אני יודע: בגלל הביביזם. דרך אגב – אם הקפה היום בבוקר נשרף; אם נחתכת בגילוח, אם האוטו לא התניע – הסיבה אינה ״ביביזם״. לא כל מה שמתחולל בחייך לא לפי רצונך הוא תוצאה של ״ביביזם״. רק מעדכן".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הבלים
    נפתלי 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סערתו של גדעון סער כשר המשפטים סוער עם פיטור אשתו מערוץ 2 זה מעשה חוקי ואין בו ניגוד עניינים טוב ונכון שהנהלת ערוץ 12 המליט כפי שהחליט בהחלט נכון ומחייב
    סגור
  • 4.
    בער
    דנה 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אישית אף פעם לא אהבתי אותה איפה היא ואיפה יונית ... בדיוק כמרחק בין בער לביבי !!!!
    סגור
  • 3.
    כל מילה אמת !!! (ל"ת)
    ש. 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    אין על שי גולדן, כל כך נכון ומדויק, סער זה הסוף!!! (ל"ת)
    אדם 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אם לא ברור לסער
    מלך 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נושא ניגוד העניינים, כנראה שאינו מתאים לתפקידו
    סגור