טלוויזיה

חתונה ממבט ראשון מתחדשת: זה המומחה שיחליף של דני

הליהוקים לעונה ה-6 של חתונה ממבט ראשון בעיצומם והעונה החדשה צפויה להצטלם בהמשך השנה. לצוות המומחים המוכר, שכולל את ד"ר יעל דורון וד"ר מעיין בוימן משיטה, יצטרף העונה גם גלעד הורוביץ ,שיחליף את דני פרידלנדר שעוזב את התכנית
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
הליהוקים לעונה ה-6 של חתונה ממבט ראשון בעיצומם והעונה החדשה צפויה להצטלם בהמשך השנה. לצוות המומחים המוכר, שכולל את ד"ר יעל דורון וד"ר מעיין בוימן משיטה, יצטרף העונה גם גלעד הורוביץ ,שיחליף את דני פרידלנדר שעוזב את התכנית.
גלעד הורוביץ הוא פסיכולוג קליני מומחה. הורוביץ מטפל באופן פרטני וזוגי בגישה הדינמית התייחסותית בתחומי יחסים וזוגיות, וכן בנוסף לכך הורוביץ הינו מטפל קבוצתי מוסמך.
 
כזכור, אתמול (ראשון) פורסם כי אחרי שהעונה הגיעה לסיומה בסוף השבוע האחרון, בן ומעין החליטו להמשיך יחד גם אחרי 42 ימי הצילום של התכנית, אולם התברר כי חודש אחרי הצילומים הם נפרדו לאחר שבן החליט על סיום הקשר. לעומתם,  קטיה וליאור המשיכו יחד לאחר הצילומים.
 
רגע השיא שהיה גם הרגע המרגש ביותר של העונה החולפת נרשם בסופה כשנחשף שבאפריל האחרון הציע ליאור לקטיה נישואין והשניים עתידים להתחתן והפעם באמת בערב ט"ו באב, ב-11 באוגוסט. החתונה תועבר בשידור חי בקשת 12.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה