טלוויזיה

האח הגדול יתאושש? אחד הזוגות בבית החליט על פרידה

האח הגדול ממשיך לעורר סערות: דנה אמסלם, הדיירת החדשה, הצהירה בפה מלא כי היא מתכוונת לגנוב מאילנית טרננקו את דניאל מלכה. כעת, עושה רושם שהיא הצליחה במזימה כאשר טרננקו חשפה כי השניים נפרדו: "הוא סיים את זה בצורה הכי לא בוגרת שיש. זה כל כך עלוב בעיניי"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
האח הגדול ממשיך לעורר סערות עם אחת מהעונות השנויות במחלוקת שידעה התכנית הוותיקה. בזמן שקשרים נרקמים בין זוגות, נראה כי קשר מבטיח בדרך לסיומו. דניאל מלכה ואילנית טרננקו התאהבו בבית האח הגדול.
 בכניסת הדיירים האחרונה, הגיעה דנה אמסלם, שלא התביישה והצהירה בפה מלא כי היא מתכוונת לגנות מאילנית את דניאל. בשיחה שהתקיימה בחדר השינה של הבית בין אילנה לדיירים דיאן, נתנאל ומרינה, היא חשפה בפניהם על הפרידה הכואבת. 
 
השיחה נפתחה בדבריה של דיאן לאילנה: "ראית איך הוא סיים את זה, זה הכי לא בוגר. פתאום הוא נזכר שאתם לא באותו גל, אחרי שעה שהוא שר איתה קריוקי בבריכה. זה כל כך עלוב בעיני". בתגובה אילנה בחרה לחשוף את הדברים שאמר לה דניאל בשיחת הפרידה שלא שודרה: "נכנסנו לאח, שאלנו מה אנחנו חושבים על הקשר שלנו, והוא אמר לי 'כיף לי את עדינה, אבל אני לא מרגיש מספיק. את יותר מדי שקטה'".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה לכתבה האח הגדול
    צופה באח הגדול 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתנאל לדעתי צריך להישאר באח הגדול למרות הטעויות שעשה ולעומת זאת חייבים לפרק את הפרלמנט שנוצר ולהדיח כמה שיותר מהר את קאסם, דינה ושרין!!! רק ריוורה ראויה להיות בחמישית הגמר מביניהם הנזק שהם גורמים לצופים הצעירים שרואים בהם מודל חיקויי עצום!!!!!
    סגור
  • 1.
    אהבה ולא אלימות
    אביהו 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזירו את אליהב והבית יהיה בית של אהבה ולא אלימות אלימות מגעילה ותעיפו את הכלבה והפודל יהיה מעניין אם תחזירו את אליהב
    סגור