טלוויזיה

אילנית לוי ואוראל צברי במלחמה: מי יזכה בתפקיד הנוצץ?

"קשת 12" ערכה טסטים לשופטים לקראת תכנית בידור חדשה שאמורה לעלות לאוויר בקרוב. מי שמתחרים על התפקיד הם אילנית לוי, אוראל צברי, אבי נוסבאום ואורלי זילברשץ
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום פייסבוק/ אילנית לוי)
"קשת 12" ערכה טסטים לשופטים לקראת תכנית בידור חדשה שאמורה לעלות לאוויר בקרוב. היום (חמישי) ערן סוויסה מ"ישראל היום" חשף מי השופטים שהתמודדו אחד מול השני על התפקיד הנכסף.
מדובר בשחקן המוכשר ששיחק לאחרונה בסדרה שנות ה-90, אוראל צברי, בנוסף אליו התמודדה השחקנית הוותיקה אורלי זילברשץ, גם הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה אילנית לוי התמודדה על התפקיד והאחרון שברשימה הוא הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה אבי נוסבאום.
 
כזכור, "קשת 12" נמצאת בבעיית רייטינג בתקופה האחרונה. אחרי שליטה די מוחלטת מול "רשת 13", בחודשים האחרונים קשת חוטפת נוק אאוט פעם אחר פעם מהערוץ המתחרה כשהפעם הם החליטו לשדר את "הכוכב הבא" בזמן שבערוץ המקביל משודר "האח הגדול", אבל את הצופים זה ממש לא עניין ונתוני הרייטינג של "האח הגדול" עלה על "הכוכב הבא".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נימאס מאילנית לוי
    אבי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אילנית לוי לא מענינת בכלל די נימאסה צוחקת על כלום צחוק טיפשי בלי שכל 0 קשת תביאו אנשים צעירים ולא זקנה כמו אילנית לוי די חרשתם איתה היא לא מענינת יש צעירים יותר מתאימים מהזקנה הזאת והמקומטת
    סגור