טלוויזיה

יניב סויסה וקובי פרג' בסיטקום חדש לילדים בגיל הרך

ערוץ הופ! מעלה את הסיטקום החדש "הכל טוב!" - סדרה ייחודית ומושקעת המביאה את הברנז'ה לילדים בגיל הרך בדרך מצחיקה ומקורית. הסדרה תעלה לשידור בקרוב ותהיה זמינה ללקוחות yes ו-yesVOD
מערכת ice | 
צוות הסדרה הכול טוב (צילום ניר סטולו)
קובי פרג' ("הפיג'מות", "תאג"ד", "סברי מרנן"), יניב סויסה ("קופה ראשית", שב"ס) ושיפי אלוני ("בלו נטלי", "לה פמיליה", "לצבי יש בעיה") הם בין המשתתפים בסיטקום החדש של ערוץ הופ! עבור ילדי yes. במרכז התכנית עמי בן צבי (פרג'), מגיש חדשות נוירוטי, בתו מיקה שפותרת את הבעיות הרבות שאביה יוצר, מוניק המאפרת הצבעונית (אלוני) ורביב פלונטר (סויסה) החזאי הרגיש. 
"הכל טוב!" משתמשת במקום הנרחב בו החדשות תופסות בחיינו, כולל בחיי ילדים, ומדגישה את הפער בין הרצינות בה מוצגות הידיעות האקטואליות לבין החולשות האנושיות של אנשי התקשורת, עם הרגעים הקומיים שנוצרים מאחורי הקלעים. השפה, האייטמים החדשותיים- נטולי אסונות, פוליטיקה וטרגדיות-, כמו גם מסרים של עידוד סקרנות, למידה ויוזמה, התמודדות עם יחסים בין אישיים ודילמות חברתיות מותאמים לילדים בגילאי 4 עד 6 ולצפייה משפחתית. 
 
משלימים את קאסט השחקנים ליאור דובדבני ("דובדבני וקובץ'") ומאיה בכובסקי ("אחותי קפצה כיתה") המגלמים את הכתבים התאומים קאי ונטלי, אוליביה נוימן בתפקיד הבת מיקה ואורי יניב ("כפולים", "רון", "שב"ס") בתפקידי אורח. 
אבי בלקין ומיכל בוטל יצרו את הסדרה שתעלה ב-yes באוגוסט. עופר ויצמן מביים ועל ההפקה ברוש הפקות מבית קבוצת מדיה הופ!. סך הכל יעלו לשידור 15 פרקים באורך של כ 12 דקות כל אחד.
ערוצי קבוצת הופ! כוללים גם את ערוץ לולי המיועד לפעוטות, ערוץ ילדות ישראלית המעלה על נס את שירי הילדות הישראליים מאז ועד היום וערוץ WIZ ערוץ חכם המיועד לגילאי 6-9.
הקבוצה יוצרת תוכן מקורי המותאם במיוחד לילדים בישראל תוך עיסוק מעמיק בנושאים המתאימים מבחינה רגשית, פדגוגית וקוגניטיבית לקהל היעד. 
הסלוגן "לגדול בידיים טובות" עומד במרכזה של העשייה של הקבוצה בכל תוכן מקורי או רכש ובכל עשייה נשארים נאמנים לאחריות הנובעת מיצירת חוויות לילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה