טלוויזיה

החוקים באח הגדול נרמסו? אלו המסרים שהגיעו מהעולם שבחוץ

אליאב טעטי נכנס חזרה לבית האח הגדול כחלק ממשימה שבועית ואחרי שפגש את זוגתו בר כהן, הוא העביר גם מסרים שלא היו אמורים להגיע לאוזני הדיירים

מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
שוב החוקים באח הגדול נרמסים ברגל גסה? אליאב טעטי, דייר הבית עד לא מזמן, שאף פיתח רומן עם הדיירת בר כהן בזמן שהותו בבית, הודח במפתיע מהבית של רשת 13 ויצא לצפות בזוגתו והפעם כצופה.
אלא, שבמסגרת המשימה השבועית, שזכתה לכינוי "משימת ההתעלמות", המודח שב אל בית "האח הגדול", אבל עם כניסתו שוב אל הבית הוא לא שמר על ההנחיות וחשף כמה פרטים מהעולם שבחוץ שאסור היה לדיירים לשמוע..
 
כנכנס טעטי, הדיירים עטו עליו וחיבקו אותו, וחלקם קיבלו ממנו מסר באופן לא חוקי ונגד חוקי הפורמט. בר ואליאב שוחחו והוא סיפר לה שביקר בביתה, פגש את בנה ליאו, וציין ששילם על המסוק שהורם לכבודה.
על פי TMI: "בהמשך הוא רמז לקאזם שכדאי לו לדבר יותר על הסברה פוליטית שתתרום לו לתדמית בחוץ, לדניאל הוא סיפר שהוא קרוב לחבריו מהבית ולאופק הוא בחר למסור שכדאי לו "להתרחק מטליה".  כשיצא מהבית, אחד הדברים הראשונים שעשה טעטי היה לפרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה של בר וכתב: "הלב שלך ושלי חזר לפעום. אני אוהב אותך בר כהן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אליאב מהאח הגדול
    קוראת כועסת 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור הזה ממש לא ראוי לטליה, יש לו תכונות שצריך להתרחק ממנו. אין לו חינוך בסיסי של לכבד בחורה אחרי פרידה והמשפט שאמר לאופק, מראה בדיוק מי הוא. מחר ערב תשעה באב ואני מקווה שיענש על הרצון להזיק לטליה באח הגדול בדין שמים!!!!
    סגור