טלוויזיה

כשר? חבר הכנסת בפוסט תמיכה ממומן לפיינליסט הכוכב הבא

אליאב זוהר שיופיע הערב בגמר "הכוכב הבא" זכה לפוסט תמיכה לא מפתיע מאביו, אלא שהגולשים הופתעו לגלות שהפוסט היה ממומן - כזה שמישהו שילם עליו לפייסבוק במיטב כספו
מערכת ice |  1
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר, שיופיע הערב (שלישי) בגמר "הכוכב הבא", זכה לפוסט תמיכה לא מפתיע במיוחד מח"כ בולט שהוא במקרה גם אביו. מה שכן מפתיע הוא שמדובר בפוסט ממומן - כזה שמישהו שילם עליו במיטב כספו לפייסבוק.
ח"כ מיקי זוהר העסוק בימים אלה בקמפיין הליכוד לבחירות השתדל להקפיד לא להתערב יותר מדי בקמפיין "הכוכב הבא" של הבן אליאב, בנימוק שאליאב צריך להישאר בקונצנזוס ולא מזוהה עם צד פוליטי כזה או אחר. אבל רגע לפני הגמר שעשוי להניב לבנו לא רק זינוק לקריירה אלא גם פרס של מיליון שקלים – פרסם ח"כ זוהר בדף הפייסבוק שלו פוסט תמיכה ממומן בבנו, מה שהעלה תהיות מצד הגולשים.
 
"אליאב בני היקר, בע"ה בהצלחה בגמר! את הקול שלי כבר קיבלת", כתב ח"כ זוהר. ערן סוויסה פרסם את הפוסט בטוויטר שלו עם דגש על כך שהוא בתשלום, ומספר גולשים תהו האם הח"כ מימן את הפרסום מתקציב קשר עם הבוחר.
 
אליאב זוהר יתמודד הערב בגמר "הכוכב הבא" (קשת 12) שיתקיים בזאפה לייב בראשון לציון, יחד עם שלושת הפיינאליסטים האחרים, נופיה ידידיה (תשיר את "עכשיו אתה חוזר בחזרה"), מיטב שרמן (תשיר את "ניצחת איתי הכל") וליבי פנקר (תשיר את "לאורך הים"). זוהר בחר לשיר בגמר את השיר "ים של דמעות", עמו זכתה נינט טייב בעונה הראשונה לפני כמעט 20 שנה, ובמקור כמובן של זוהר ארגוב ז"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאור מעורבות הליכוד ,יש לפסול את התחרות (ל"ת)
    משה 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור