טלוויזיה

ליאור רז: "להגיד שלא רציתי לרצוח את כולם?"

יוצרי הסדרה פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוף, התארחו בפודקאט "הקלט כסדרה" של מני אבירם וסיפקו כמה אמירות מעניינות. הם סיפרו על הסדרה, הגיבו על הביקורות ונתנו טעימה לפרויקט מסקרן שמצולם בימים אלה
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
עם סיום העונה הרביעית של הסדרה המצליחה פאודה של YES, ישבו יוצרי הסדרה ליאור רז ואבי יששכרוף לשיחה עם מני אבירם בפודקאסט "הקלט כסדרה". בשיחה הם סיפרו על ההצלחה של העונה הרביעית של הסדרה, על איך כמעט רז לא שיחק בתפקיד הראשי, ההצלחה בחו"ל, הביקורת והפרויקט הבא של שניהם.
"להצליח לגעת באנשים גם בעונה הרביעית, זה ממש לא פשוט", הודה רז על התגובות החיוביות על העונה ובעיקר על הפרק האחרון. "אתה צריך להמציא את עצמך מחדש בכל פעם. עוצמת התגובות הפתיעה אותנו מאוד – ברשתות החברתיות, הביקורות בעיתונים. אחרי ארבע עונות זה לא מובן מאליו, זאת הפתעה גדולה".
 
הם סיפרו שלקח זמן עד שקיבלו את ה"כן" המיוחל ליצור את פאודה וגם אז YES לא האמינה כי רז יכול לשחק בתפקיד הראשי. "עשיתי אודישן לתפקיד של דורון," סיפר רז ושיתף את כעסו שהיה צריך לעשות זאת. "להגיד שלא רציתי לרצוח את כולם? מזל שאבי היה שם, כי באמת שכמעט רצחתי כמה אנשים". יששכרוף הדגיש כי בסוף בכלל לא הייתה תחרות על התפקיד – "ליאור הביא משהו כל כך אותנטי, כל כך אמיתי, שזה לא היה פייר כלפי האחרים. כל מי שראה את האודישנים הבין את זה מהר מאוד".
ההצלחה הגדולה של פאודה ברחבי העולם, גם הערבי, הביאה עמה פרסום גדול. "אני מסתובב ברחובות ניו יורק, מיאמי, מקסיקו, הודו ודובאי ואנשים מכירים אותי," סיפר רז. "זה משוגע, הפתעה רצינית מאוד. אני לא יכול להסתובב ברחובות".
על הביקורות מימין ומשמאל אמר רז: "זה מה שיפה בפאודה וסוד הקסם שלה מול הקהל הישראלי והערבי. כל אחד יכול להתחבר לנרטיב שלו. הנרטיב של אבי ושלי מאוד ברור: אנחנו מאוד ליברלים ומאוד ציונים, אנחנו אוהבים את המדינה שלנו ומרוב שאנחנו אוהבים אותה אנחנו רוצים לספר את הסיפור שלה".
אז מה מחכה לנו בהמשך? יששכרוף מספר כי סדרה חדשה המבוססת על סיפור אמיתי נמצאת בקנה – "אנחנו מצלמים סדרה חדשה לשואוטיים במרוקו... זה פרויקט משוגע, אמנם רק ארבעה פרקים, אבל מבוסס על סיפור אמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה