טלוויזיה

בר זומר בחשיפה כואבת: "תחושת דחייה, זו הרגשה נוראית"

בר זומר תמכה באחותה מורן, אחרי שזו חוותה משבר גדול בתוכנית "הקבוצה" , כאשר הרגישה דחויה לחלוטין על ידי משתתפי התוכנית הרווקים: "להרגיש תחושת דחייה בכל סיטואציה בחיים זו הרגשה נוראית. צריך לתת הזדמנות לכולם"
מערכת ice | 
בר זומר (צילום אינסטגרם)
בר זומר, הדוגמנית הישראלית המצליחה, העלתה היום (רביעי) פוסט לרשתות החברתיות בו הוא מתייחסת בכאב לתחושותיה של אחותה, מורן זומר. מורן, שמשתתפת בתוכנית "הקבוצה" בקשת 12, חוותה משבר גדול על מסך הטלוויזיה שלנו בפרק של התוכנית ששודר אמש, כאשר הרגישה דחויה לחלוטין על ידי משתתפי התוכנית הרווקים. 
אחותה בר זומר, שצפתה יחד איתה בפרק, כתבה בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות: "להרגיש תחושת דחייה בכל סיטואציה בחיים זו הרגשה נוראית. להרגיש תחושת דחייה בתוכנית טלוויזיה, שהמשתתפים בה מגיעים במטרה אחת והיא למצוא אהבה, זו הרגשה עוד יותר נוראית".
 
זומר הוסיפה וכתבה: "כל מה שכל אחד ואחת שם מחכים לו זו שיחת טלפון, ‏מעט התעניינות ואת רצון להכיר אחד את השני ‏באמת, לפני קבלת ההחלטות. ‏אני רק יכולה לתאר מה מורן הרגישה באותם רגעים, ‏נכון שזה חלק מהפורמט, וחלק מהחיים עצמם, ‏אבל מה שזה מראה לנו זה שצריך לנסות, ‏צריך לתת הזדמנות לכולם‏. אין דרמה והכל לגמרי בסדר ‏התוכניות האלה מלמדות אותנו הרבה כאנשים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה