טלוויזיה

'המפקדת' תחזור לעונה נוספת? כאן 11 בהחלטה דרמטית

תאגיד השידור הודיע כי תופק עונה שלישית ללהיט בכיכובה של אלונה סער, כאשר הקאסט צפוי לשמור על השלד גם בעונה הקרובה
מערכת ice |  3
כרזת עונה 2 של "המפקדת" (צילום כאן 11)

רגע לפני סיום העונה השנייה של "המפקדת", כאשר הערב (ראשון) משודר הפרק האחרון, בכאן 11 הודיעו רשמית כי הדרמה קומית המתרחשת בבסיס טירונות בו חבורת נערות (טירוניות ומפקדות) עוברות מסע התבגרות בחסות צה"לית תחזור לעונה נוספת ושלישית במספר.

העונה השנייה המשיכה את אירועי העונה הראשונה של מחלקה 3, פלוגת געש וזכתה לשבחי המבקרים ואהדת הקהל. דמויות חדשות ניסו לערער את הסדר הקיים ואילצו את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת.
 



במחזור הנוכחי הגיעו אל מחלקת הטירונים חבורת עתודאים, ששינו את הדינמיקה במחלקה ובבסיס והכתיבו סדר צבאי חדש. מה צפוי לקרות בעונה הבאה? בסדרה מככבים לצד אלונה סער גם נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, נועם לוגסי, מיכאל זפסוצקי, דור הררי, מיה דגן, אדם גבאי, יואב רוזנברג, מיה לנדסמן ורבות נוספות.

מפיקי הסדרה נעמי לבארי וסער יוגב מבלאק שיפ הפקות סרטים: "בעונתה השניה, צעדה המפקדת רחוק עוד יותר ולכל אורך העונה המשיכו הצופות והצופים לחבק את הסדרה ולדון בה; הן בנושאים שהוצפו בה והן בצורת העשייה שדחקה את גבולות המדיום הטלויזיוני לכדי יצירה שהיא בו בעת בידורית ומעמיקה כפי שטלויזיה איכותית אמורה לעשות. אנחנו, יחד עם יוצרי הסדרה מתרגשים ומצפים להמשיך לעונה השלישית בשיתוף פעולה עם התאגיד -כאן 11 שאמון על סדר יום חדש בטלויזיה הישראלית".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עוד יעשו מהסרט הזה
    אפס 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזמר, סדרת טלויזיה, אולי גם תכנית ברדיו?
    סגור
  • 1.
    למי אכפת
    מניה שוחט 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סדרה של לסביות שמרימות לעצמן
    סגור
  • שאלה
    נטע 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה זה מפריע לך, שיש שם שחקניות לסביות?
    סגור