טלוויזיה

כוכבת המפקדת חושפת טרגדיה קשה: "לא נפסיק לזכור אותך"

השחקנית נועם לוגסי שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בטרגדיה המשפחתית שפקדה אותה לפני שש שנים בדיוק, כאשר איבדה את אחותה הגדולה דניאל שהלכה לעולמה בגיל צעיר: "כל כך אהבת את היום הזה שהוא כולו שלך, את תשומת הלב, את האיחולים והברכות. שיעצרו לרגע אחד ויכתבו לך מזל טוב"
מערכת ice | 
כרזת עונה 2 של "המפקדת" (צילום כאן 11)
מי שפרצה העונה על המסך בכאן 11 בשבועות האחרונים, היא השחקנית נועם לוגסי שהתפקיד שלה כטולי הסמ"פ בסדרה "המפקדת", זכה ללא מעט מחמאות. אלא, שלא הכל ורוד אצל השחקנית והיא סוחבת עימה חוויה קשה.
לוגסי שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בטרגדיה המשפחתית שפקדה אותה לפני שש שנים בדיוק, כאשר איבדה את אחותה הגדולה דניאל שהלכה לעולמה בגיל צעיר. לצד התמונה שלה, היא כתבה ברכה לציון התאריך.
 
השחקנית כתבה: "6.11. דןדן שלי. אחותי הגדולה, המאזנת, הרגישה האיכפתיות עם הלב הענק, וההומור השחור. כבר 6 שנים שאנחנו חוגגים יומולדת בלעדייך, אבל לעולם לא נפסיק לזכור ולהזכיר אותך ביום המיוחד הזה שבו נולדת. כל כך אהבת את היום הזה שהוא כולו שלך, את תשומת הלב, את האיחולים והברכות. שיעצרו לרגע אחד ויכתבו לך מזל טוב".
עוד הוסיפה וכתבה לוגסי: "היום היית צריכה לחגוג 36. ואנחנו נחגוג לך בלי מספר, רק נברך ונודה על כל השנים שהיו לנו איתך. ואם אתם יכולים, אז גם אתם! תעצרו רגע ותכתבו לדניאל אחותי, שתהיה לה יומולדת שמחה שם למעלה. אני אוהבת אותך לעולמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה