טלוויזיה

"הייתי מיואש בשביל טל, עד שהגיע לירן"

המשפחות של העולים לגמר "המטבח המנצח" מגיעות למסך לכבוד הגמר, ואביה של טל טלמון מספר על ההתאהבות של המשפחה בבן הזוג לירן שטראובר
מערכת ice |  2
טל טלמון ולירן שטראובר ב-MKR (צילום קשת 12)
גמר ראליטי הבישול של קשת 12, המטבח המנצח VIP, ישודר היום (חמישי) בערב, ובהפקת התוכנית יבואו משפחותיהם של המתמודדים כדי לתת להם את הפוש להגיע עד הסוף.
אחד משני הזוגות שהגיעו לגמר הם שוער הכדורגל בעבר לירן שטראובר ובת זוגו השחקנית טל טלמון. היום יופיעו על המסך גם הוריהם של השניים שיספרו על מערכת היחסים המיוחדת של בניהם. 
 
"בתקופה שלפני לירן, הגעתי למצב שהייתי די מיואש", מספר עמוס טלמון, אביה של טל. "לא הבנתי איך בחורה עם אישיות כזו מרשימה, שלא לדבר על המראה שלה, איך היא לא מוצאת את האדם הנכון?".
 
עוד הוא אמר, "קיבלתי את כולם, כל מי שהגיע הביתה, אבל פתאום הגיע הסיפור של לירן. כשטל אמרה: 'אני רוצה להביא את לירן, שתכירו אותו', אמרנו לה: לא, 'אינאף איז אינאף'. כמו כל דבר שקשור בטל, גם במקרה הזה נכנעתי מהר מאוד והכרנו את לירן. מאותו הרגע, לא הסתכלנו אחורה אף פעם. יש לזה צד בעייתי גם: מאז שלירן אצלנו במשפחה, אשתי אודליה אומרת לי כל פעם: 'למה אתה לא יכול להיות כמו לירן?'".
גם אביו של לירן, אהרון שטראובר, סיפר על החיבור מהצד שלו: "ההתחברות שלהם הייתה גם מעצם העובדה ששלושת הבנים של לירן התחברו לטל בצורה מדהימה. לא תמיד זה עובד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקסימה מרגשת ואמיתית (ל"ת)
    אני 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טל...היא בלתי נסבל
    רבקה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אותי היא מעצבנת
    סגור