טלוויזיה

כאן 11 בצמיחה אדירה: פורסמו נתוני הדיגיטל משנת המונדיאל

ה- YOUTUBE של כאן חדשות שומר על מעמדו כערוץ החדשותי הגדול בישראל: 462 אלף עוקבים. הטיקטוק החדשותי רשם את הזינוק הגבוה ביותר במספר העוקבים החדשים עם עלייה של כ-42% בהשוואה ל-2021. בפייסבוק: כ- 20 מיליון צפיות בממוצע חודשי ועלייה של כ-12% בעוקבים. בטוויטר: כ- 3 מיליון צפיות לריאיון של מואב ורדי עם הזמר הלטיני מאלומה

מערכת ice | 
כאן 11
כאן חדשות מסכמת את שנת 2022 שהייתה שנה עמוסה בחדשות, חשיפות, תחקירים,  דיווחים מהאירועים המרכזיים בארץ ובעולם - מערכת בחירות חמישית, ממשלה חדשה, חשיפת שחיתות בשלטון המקומי, סיקור המלחמה באוקראינה, סיקור המונדיאל וסרטון ארכיון אחד ששבר את הרשת. כל אלו הגדילו משמעותית את החשיפה של כאן חדשות בפלטפורמות הדיגיטל השונות.
במהלך שנת 2022 מהדורת חדשות הערב המשודרת מדי יום בשעה 20:00 בכאן 11 ובכאן רשת ב' ומהדורות סוף השבוע צברו כ-5.5 מיליון צפיות כאשר הכתבה הנצפית ביותר ששודרה בחדשות הערב היא כתבתו של משה שטיינמץ שחשף את ההקלטות שהפילו את ארגון הפשע של משפחת חרירי. הכתבה זכתה ל- 1.3 מיליון צפיות.
 
חשבון ה-YOUTUBE של כאן חדשות שומר על מעמדו כערוץ החדשותי הגדול ביותר בפלטפורמה. לפי הנתונים הערוץ רשם עלייה של כ- 18% וכעת יש בו 462 אלף עוקבים. עמוד הפייסבוק הרשמי של כאן חדשות רשם עלייה של כ- 12% ועומד על 800 אלף עוקבים. הצפי בחטיבת החדשות שבמהלך 2023 יתקרב העמוד לרף ה-1 מיליון עוקבים ויהיה בין עמודי החדשות הגדולים והמובילים בישראל. בשנה החולפת נוספו בפייסבוק שידורים חיים שכללו השתתפות גולשים, סקרים ושידורי שאלות תשובות עם מומחים.
חשבון הטוויטר של כאן חדשות זכה השנה לזינוק משמעותי במספרים. ב-2022 נרשמה עלייה של כ-40% במספר עוקבים. הסרטון הנצפה ביותר בטוויטר השנה היה הריאיון שקיים ראש תחום החוץ מואב ורדי בקטאר, עם הזמר, הכוכב הלטיני הבין-לאומי, מאלומה - במהלכו הזמר נטש את הריאיון בגלל שנשאל על מצב זכויות האדם במדינה. הריאיון זכה ל כ-3.1 מיליון צפיות.
האסטרטגיה הדיגיטלית של חטיבת החדשות התמקדה בשנה החולפת בהנגשת החדשות בתכנים ורטיקליים (וידאו אנכי) לקהל צעיר ולפי הנתונים נראה כי היא מוכיחה את עצמה. ריאיון ייעודי בווידאו אנכי של הכתב סולימאן מסוודה עם איתמר בן גביר הפך לאחד התכנים הנצפים ביותר של כאן חדשות ב-2022, עם כ-2 מיליון צפיות. השנה רואים שוב עלייה בצפיות ובחשיפות בעיקר בפלטפורמות שבהן נמצא הקהל הצעיר. חשבון הטיקטוק של כאן חדשות צבר עד כ-170 אלף עוקבים ורשם את הזינוק הגדול ביותר במספר העוקבים ביחס לפלטפורמות האחרות, כ-42%. גם בחשבון האינסטגרם, שקיבל אפיון מחודש, נרשמה עלייה בעוקבים, כ- 18% במהלך שנת 2022.
יורי שניידר, מנהל הדיגיטל החדשותי: "בשנה הקרובה נראה התעניינות גוברת דווקא בתכני העומק והמגזין והשימוש בבינה המלאכותית יצבור תאוצה. ChatGPT יהיה הסייען של אנשי החדשות, ויהיה מספיק אמין כדי שניתן יהיה להשתמש בו בחלק מהתכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה