טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת מצטרף לזמר במסכה: "שר גרוע וגרוע בניחושים"

מי שיחבור לשופטי הזמר במסכה בקשת 12 הוא ליאור אשכנזי שמודה: "כשהייתי רואה את הרמזים בבית ישר חשבתי: טוב, זה ברור, איך הם לא רואים שזה הוא? ואז הסתבר לי שאפילו לא הייתי קרוב. בלייב זה הולך להיות אפילו יותר קשה"
מערכת ice | 
ארץ נהדרת משחק השלטון
"הזמר במסכה" חוזרת הערב (מוצאי שבת) לפרק חדש אחרי החדשות, בערוץ קשת 12, כאשר בסיום הערב, אחד מהמתמודדים הבאים יודח: היתוש, החמסה, הינשוף והמלך המלכה. מי שמגיע לעזור לשופטים לנחש מי הדמויות המסתתרות הוא כוכב ארץ נהדרת ליאור אשכנזי.
למאקו הוא סיפר: "לא יודע מה אעשה, אני כל כך גרוע בניחושים, כשהייתי רואה את הרמזים בבית ישר חשבתי: טוב, זה ברור, איך הם לא רואים שזה הוא? ואז הסתבר לי שאפילו לא הייתי קרוב. בלייב זה הולך להיות אפילו יותר קשה".
 
על הניחושים לגביו בעונות קודמות: "בתקופת הסוס הייתי בצילומים בחוץ לארץ והתחילו להגיע אליי הודעות: 'אתה הסוס, אתה הסוס'. לא הבנתי מה הסיפור, לקח לי זמן לקלוט. אף פעם לא אמרתי לא, אלא שאני מנוע מלהגיב. זה החשיד אותי עוד יותר. זה היה נחמד שחשבו שאני יודע לשיר, כי זה ממש רחוק ממני. אני שר גרוע, ממש. אפילו באמבטיה לא שר. אולי זה יותר קל מאחורי מסכה, אבל בעיניי לשיר זו אחת האומנויות הכי מדהימות. אנשים ששרים חושפים את עצמם ממש".
עוד הוסיף: "פעם אנשים היו כותבים את הסודות, מחשבות ורעיונות שלהם ביומן. הפנטזיות היו נשארות בתוך הראש. הצרה היום זה שהכל נמצא בתוך מכשיר הטלפון הסלולרי. זאת בעיה: אם הוא נופל לידיים של מישהו אחר, אתה חשוף, דרך הטלפון אפשר לדעת עליך הכל: איפה היית, איפה תהיה, מה תיכננת, מה חשבת. אם אכנס לפתקים שלך ולהיסטוריית גלישה שלך, אני יכול לדעת עליך הכל. זה מה שמפחיד. כשאומרים סודות ישר חושבים על בגידות: היא בוגדת בי, ההוא בוגד בה - אבל זה שטויות, קשקוש. אם הטלפון שלך נחשף זה לא סתם להיות עירום. חושפים את כל מה שאתה חושב ומרגיש, את התאוות והתשוקות שלך, הכל".
ומה בקנה? "יש מחזה מצרי בשם 'הנסיכה מאלכסנדריה' שכתב המולייר של מצרים, יעקב סנוע, שהוא במקרה גם יהודי. המחזה עלה בתיאטרון השחר, תיאטרון רב-תרבותי. מעולם לא עלה בתיאטרון העברי מחזה ערבי, עד כמה שזה נשמע אבסורד. זה פרויקט מאוד אקספרימנטלי, אבל גם נגיש. לא יודע איך זה קרה אפילו, אבל התעניינו בו כבר בבחריין. חוץ מזה, הצגה שביימתי בשם 'המחליפה' רצה בבית ליסין, יש כמובן גם את 'ארץ נהדרת', ואני כבר עובד על הסרט הבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה