שיווק ופרסום

שמלא, מאחוריך? זה הקמפיין החדש של ליאור אשכנזי

השחקן המוערך יוביל קמפיין חדש עבור בית ההשקעות ילין לפידות תחת הסלוגן: "במילה אחת אמון, בשתי מילים - ילין לפידות". ייתן פייט לפסגות?
מערכת ice |  3
אופיר פרבר מנהל שיווק ילין לפידות, ליאור אשכנזי, עומר דגני סמנכ"ל שיווק ילין לפידות (צילום יחצ ילין לפידות)
ילין לפידות עולה עם קמפיין פרסומי חדש שאותו יוביל השחקן ליאור אשכנזי. הקמפיין מבטא את ערכי המותג של ילין לפידות כבית השקעות מוביל בניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות וקופות גמל והשתלמות הודות למקצוענות, שירות, לאחריות ולראיה לטווח רחוק. הפרסומת הראשונה, מתוך סדרת פרסומות שתעלה, מושקת תחת המסר: "במילה אחת- תוצאות, בשתי מילים- ילין לפידות".
עומר דגני, סמנכ"ל השיווק והמכירות: "זו הפעם הראשונה שבה בית ההשקעות ילין לפידות יוצא בקמפיין מהסוג הזה ומגייס פרזנטור וכמו כל דבר שאנחנו עושים, היה לנו חשוב לדייק באיתור הדמות. חיפשנו דמות שתייצג את הערכים של בית ההשקעות - אמינות, ניסיון, מקצוענות וראייה לטווח ארוך ומצאנו בליאור אשכנזי את הדמות שתוכל להציג את בית ההשקעות בצורה המדויקת ביותר".
 
אופיר פרבר, מנהל השיווק של ילין לפידות: "אנו שמחים להשיק היום לא רק קמפיין, אלא גם שפה פרסומית חדשה, לוגו עדכני ופרזנטור לבית ההשקעות. כבית השקעות שחושב בכל תחום לטווח הארוך, אנחנו רואים בגיוס של ליאור אשכנזי לתפקיד הפרזנטור של בית ההשקעות, השקעה לטווח ארוך ומערכת יחסים ארוכת טווח".
מנהלי הקמפיין סיכמו עם ליאור אשכנזי על הובלת הקמפיין לפני כשלושה חודשים, אך הצילומים נדחו בשל התפשטות הקורונה. במקביל, ליאור אשכנזי חזר באותה עת מצילומי סרט בחו"ל, לאחר שנדרש לצבוע את שיערו בצבע כהה לצורך הצילומים.
 
החשש היה שעד ליום הצילומים לא ניתן יהיה להחזיר את ליאור למראה המקורי והמוכר ובמקביל נערכה ההפקה להכין פאה שתדמה את השיער הטבעי של ליאור, אולם השיער של אשכנזי הראה קצב צמיחה מרשים ביותר ועם תחילת הצילומים הוא הופיע עם שיערו המקורי והפיג את החששות של כולם. קמפיין הפרסום יעלה בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ילין לפידות נהדרים, אופיר פרבר הכוכב שלהם (ל"ת)
    משה 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז גם גנץ משקיע במניות... אחלה בחירה! (ל"ת)
    דני 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלופים
    תל אביבי טיפוסי 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה פרזנטור
    סגור