טלוויזיה

הזמר במסכה נחשף: זה השף המפורסם שהתחבא בתחפושת הינשוף

שמות רבים עלו בקשר לינשוף, אחת הדמויות המסקרנות העונה בריאליטי השירה של קשת 12, אבל אף אחד לא ציפה שזה יהיה מאיר אדוני: "
מערכת ice |  1
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
כנראה שאף אחד כבר לא יצליח באמת לעלות העונה על המפורסמים שמתחבאים בתחפושות 'הזמר במסכה' בקשת 12 ולא משנה כמה ברור זה נראה. גם אמש (שבת) האמת הפשוטה היא שאף אחד מהשופטים, לא היה קרוב לנחש את זהות הינשוף המסתורי.
חברי הפאנל היו בטוחים שמדובר בקובי אוז, אלון מזרחי או מאור זגורי, ברשתות החברתיות היו בטוחים כי מדובר בישראל אטיאס, תמיר סטיינמן או אושרי כהן, אבל מי שהסתתר מאחורי מסכת הינשוף שהודח הערב, היה לא אחר מהשף והמסעדן, מאיר אדוני, שבשנה האחרונה בכלל גר ביוון.
 
התברר בתכנית האחרונה כי אדוני, השף המעוטר שמחזיק במסעדות מצליחות בארץ ובעולם, הוא זה שרקד ושר על בימת "הזמר במסכה" בתור הינשוף ולא הותיר לשופטים יותר מדי סיכויים לנחש שזה הוא.
מביצוע מרהיב ל-"דרך השלום" ועד "לא להיות לבד", הינשוף שר בעברית בלבד וסיפק ארבעה ביצועים מעולים. הרמזים אגב, כללו לא מעט רמזים שיכולים היו לעזור לשופטים, כולל הכרזה הישנה למחזה הנודע "The Servant Of Two Masters", ששמו בעברית: "משרתם של שני אדונים". שם המחזה חשף בפנינו למעשה את שם המשפחה של הינשוף: אדונים - אדוני, כמובן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית מפגרת הכל כתוב ולא מעניין
    גולן 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תנו לאופירה להיות המומה
    סגור