טלוויזיה

הוכרז הזוכה הגדול של משחקי השף: "עילוי קולינרי"

תום לוי הוא הזוכה הגדול של העונה הנוכחית של ראליטי הבישול משחקי השף. לאחר ההכרזה לוי זכה למחמאות מכל השפים שהגדירו אותו כאחד מהכוכבים העולים בשמי הקולינריה הישראלית
מערכת ice |  1
תום לוי (צילום יחצ 13)
תום לוי הוא הזוכה בגמר העונה השישית של תכנית הראליטי בישול "משחקי השף" שהתקיים (אמש) ברשת 13. עוד באודישן קיבל תום חמישה סכינים, ולאורך העונה זכה במנה המצטיינת שלוש פעמים, ופעם נוספת בחצי הגמר. בסיומו של הגמר פנה אסף גרניט למתמודדי העונה ואמר להם שמבחינה קולינרית, זו הייתה העונה הכי מוצלחת ביותר ב"משחקי השף" עד כה, עם הרמה הגבוהה ביותר מאז עליית התוכנית ב-2014.
לאחר ההכרזה על זכייתו, המחמאות מצד השפים השופטים זרמו כמים. יוסי שטרית כינה את אחת המנות שלו אלוהית, מושיק רוט טען כי אחת המנות שלו שווה כוכבים, שהוא עילוי קולינרי ושצפוי לו עתיד מזהיר בעולם השפים בישראל.
 
לוי הוא בעלים של קייטרינג מצליח המתמחה בפיין דיינינג ומספק שירות לעשירון העליון, שבו מחיר של מנה לא יורד מ-600 שקלים. הוא האכיל את עשירי ומפורסמי ישראל, בהם טדי שגיא, גל גדות ושרי אריסון. הוא הביס את שני הפיינליסטים הנוספים - גיא רוזמרין, המתמודד שזכה בתואר המצטיין הכי הרבה פעמים העונה - ארבע במספר; וברברה צליל, שזכתה בשתי הצטיינויות ולא הייתה מועמדת להדחה אף פעם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיע לו לנצח - במהלך כל התוכנית הוא סייע לכולם (ל"ת)
    בר 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור