טלוויזיה

"הישרדות" בהפתעת ענק: אלית מוסאיוף זכתה במיליון שקלים

המתמודדת בת ה-53 שהיא גם המתמודדת המבוגרת ביותר בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, ואחת המתמודדות הכי המבוגרות שזכתה בתוכנית בעולם: "אני האישה השורדת המבוגרת ביותר בעולם שזכתה אי פעם בהישרדות", ומי זכתה בתואר אהובת הקהל?
מערכת ice |  3
גיא זוארץ (צילום מיכאל טומרקין)
הפתעת ענק בגמר הישרדות של רשת 13. אמש (שבת) הייתה זו אלית מוסאיוף שזכתה בתואר השורדת האחרונה בריאליטי המוביל של הערוץ, וכך הכניסה לכיסה פרס בגובה של מיליון שקל.
מוסאיוף (53) הייתה המתמודדת המבוגרת ביותר בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, והיא אחת המתמודדות הכי המבוגרות שזכו בתוכנית בעולם, אם לא המבוגרת ביותר: "אני האישה השורדת המבוגרת ביותר בעולם שזכתה אי פעם בהישרדות", אמרה רגע אחרי הגמר.

מוסאיוף, אם לארבעה ילדים, עבדה לפני השתתפותה "בהישרדות" בתור מזכירה רפואית בחולון. היא גברה על המתמודד הצעיר ביותר, טל מורד בן ה-21, סהר כהן בן ה-26 וגל רובין בת ה-32 שהגיעו עימה לגמר, לאחר שזכתה בשישה קולות לעומת הקול היחיד שהיה לכהן בעת ההכרזה.
אחרי יותר ממיליון הצבעות השורדת האהובה של העונה היא מאיה קיי והתואר מזכה אותה ברכב LeapMotors TO3 חשמלי ששוויו כ-99,900 שקל, על פי האתר הרשמי של המותג. מי שלא עמד להצבעה הוא מאור שושן שהודח ממש בתחילת העונה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכי נעים לשמוע
    נרקיס 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאור הנרקסיסט לא הצביע ????????????????????
    סגור
  • 2.
    על מי עובדים
    אורח9898 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו האח הגדול הכל מכור מראש. ההישרדות הייתה תלויה באחרים ולכן לא מגיע לה אפילו מעמד הגמר. לטל רובין מגיע הכי הרבה מכולם. עצם זה שהיא אימא ל6 ילדים ומחזיקה חזק במקום מרוחק זה זה יותר מהישרדות מעבר לזה שהיא ניצחה בכל המשימות לא פחות מגברים חזקים ואפילו הובילה. אז איך פתאום שלפו מישהי שלא מגיע לה. המושבעים לא יכולים לקבוע מי יזכה מקרב אלו שהדיחו אותם זה לא אובייקטיבי. היה צריך עוד משימת הגמר מול כל עם ישראל, משימה שישבה כוח, מחשבה, ושכל כמו בכל דבר מבחן מסכם.
    סגור
  • 1.
    נראה לי שרק אתם מופתעים מזה. הרוב ניחשו מראש את התוצאה (ל"ת)
    הדרדר 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור