טלוויזיה

FREETV במתקפה חסרת תקדים נגד HOT: "ספין שקרי, מהלכים דורסניים"

על אף הדיון בבג"ץ בעתירה של HOT נגד הרשות השניה וקשת, בפריטיווי מבהירים כי אין כל מניעה משפטית לעליית האפליקציה לאוויר, ותוקפים: "מה שעומד לנגד עיניה של הוא לשמר את המחירין המופקעים שהיא גובה מהצרכנים בישראל"
מערכת ice | 
יעקב נדבורני (צילום רמי זרנגר, Magma Images)
אפליקציית FREETV מבית היוצר של קשת ו-RGE במתקפה חסרת תקדים נגד HOT סביב העתירה לבג"ץ והעיכוב המשפטי, וזאת שעות ספורות לאחר השקת הסטרימינג המסקרן שעתיד לשנות את שוק הטלוויזיה בישראל.
הקרב בין הוט לפריטיוי עלה שלב לאחר שאתמול הוסרו כלל תכני ה-VOD של קשת מחברת הכבלים, וההאשמות קשות בין שני ערוצי השידור. הביקורת של FREETV מגיעה בעקבות האשמות שדווחו בתקשורת על ההשקה וזאת על רקע המשך הדיון בבג"ץ בעתירה של HOT נגד הרשות השנייה וקשת.
 
לאחר הפרסום ב-ice על התסבוכת המשפטית, כביכול, אליה נקלעו בפריטיווי וההשקה שבוצעה כאשר העתירה בבבג"ץ עודה בדיונים, בפריטיוי מבהירים במפורש כי "אין כל מניעה משפטית או אחרת לעליית free tv לאוויר".
באפליקציה אף תקפו את הוט: "מדובר בספין תקשורתי שקרי וחסר בסיס של מונופול הוט בשוק הטלוויזיה, המנסה במהלכים דורסניים למנוע חסכון שנתי של כ-2000 שקל למשפחה ולעכב תחרות וכניסה של free tv ושחקנים חדשים לשוק הטלוויזיה".
היתרון של פריטיוי הוא במחיר הזול יחסית עבור הציבור הישראלי, סכום שחשפנו בעבר שיעמוד על סביב ה-40 שקל: "מה שעומד לנגד עינה של הוט הוא לשמר את המודל הכלכלי שלה, ואת המחירים המופקעים שהיא גובה מהצרכנים בישראל, זאת נוכח בשורה תחרותית של שירות טלוויזיה רב ערוצית אשר יאפשר תחרות במונופול הוט ההיסטורי ששלט שנים ארוכות בשוק הטלוויזיה במחירים מופקעים ושירות הסובל מליקויים".
בחברת פריטיוי אף תקפו את הוט: "לא בכדי הוגשו ומוגשים נגד הוט תובענות ייצוגיות, וכבר הוטלו עליה בשנים האחרונות עיצומים כספיים על ידי הרגולטורים במיליוני שקלים בגין הטעיית צרכנים, בגין הקושי להתנתק, בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות, ועוד ועוד. פרי טיוי הוא שירות הטלוויזיה החדשני והמתקדם בישראל עם הצעת תוכן ענקית, הכוללת את כלל ערוצי הברדוקאסט, ערוצים בשידור חי, ערוצי ספורט, שפע ערוצי בידור וילדים, ספריית תכני VOD עצומה, ואלפי סדרות וסרטים".
תגיות FREETV | HOT | RGE | הוט | פריטיוי | קשת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה