טלוויזיה

חדשות 12 ברכש מפתיע: כוכבת הריאליטי תשתתף באולפן שישי

דניאל רוט אנרי, הכתבת שהצטרפה ל"ישראל היום" בשנת 2012 ומונתה לכתבת הכנסת, זכורה מימיה ביפה והחנון. כעת היא מקבלת קידום ענק עם הזדמנות גדולה להשמיעה את קולה במהדורה הנצפית ביותר ביום שישי
מערכת ice |  6
דניאל רוט אבנרי (צילום שלי בינשטוק)
אחרי שנים שהייתה חברת פאנל בעיקר בחדשות 13, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי לשעבר וכיום כתבת הכנסת של 'ישראל היום', דניאל רוט אבנרי, מגיעה לחדשות 12 ותקבל הזדמנות גדולה כחברת פאנל חדשה באולפן שישי.
את התפקיד היא תתפוס על תקן הדעה "הימנית" יותר לכאורה במקום אמיר איבגי שחזר לערוץ 14 ולפני כן בועז ביסמוט שעשה את המעבר מעיתונות לכנסת ישראל. בטוויטר שלה היא כתבה: "פאנליסטית חדשה באולפן שישי. ימי שישי. 20:00. ערוץ 12. נתראה".
 
לפני קצת פחות משנה, דניאל רוט אבנרי בת ה-34 מונתה להיות כתבת הכנסת של "ישראל היום". בין חשיפותיה, ההנהגה המשותפת של כחול לבן וסירובה של כחול לבן להירשם כמפלגה מאוחדת. כזכור, רוט אבנרי הייתה בעברה אלופת ישראל בקליעה במשך 8 שנים וסגנית אלופת העולם החלה דרכה העיתונאית ב-2010 ככתבת ספורט ב"מעריב". לאחר מכן מונתה לכתבת ב"ערוץ הספורט" והיתה שליחתו למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. 
את דרכה ב"ישראל היום" החלה רוט אבנרי באותה השנה כמגישה ועורכת אולפן החדשות באתר וכותבת במוסף הפוליטי "ישראל השבוע". שימשה כתבת כלכלית וכתבת לענייני ת"א וגוש דן. בבחירות 2015 ובארבעת מערכות הבחירות בשנתיים האחרונות שימשה כתבת מפלגות וסיקרה מקרוב את "יש עתיד" ו"כחול לבן". כמו כן, שימשה ב-6 השנים האחרונות עורכת בדסק החדשות של העיתון. 
בנוסף, דניאל רוט אבנרי הייתה חברת פאנל בתוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13 ומגישת חדשות בערוץ 20. בעלת תואר ראשון בתקשורת מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. נשואה ואמא לשתי בנות. כמובן שהיא הייתה זכורה מהריאליטי של ערוץ 10 'היפה והחנון' כשהופיעה בעונה הראשונה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תגובה
    מירי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי הדרת נשים כ"תופעה שולית" כדבריך.יש לי חדששות בשבילך.גם כשאוטובוס חולף על פני תחנות שעומדות שם רק נשים מבלי לעצור זו הדרה, כאשר אני יוצאת להליכה כהרגלי מזה שנים עם גופיה ומעירים לי על כך זו הדרה( וזה חדש ותעוזה)ועוד ועוד...אל תתממי.נורא שאת תומכת בממשלה ההזויה הזו למרות שפתך החלקלקה....
    סגור
  • 5.
    בבקשה שמישהו יעדכן אותה שבית המקדש לא נחרב ב 1967 (ל"ת)
    לפחות היא יפה 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תפסיקו לדבר ביחד, תפסיקו לצעוק
    דמוקרטיה עכשיו 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לה שיטות למשוך את הדיבור שלה יותר. כל הימניים למדו שיטות כאלה. הם ממשיכים לדבר ולדבר וגם מרימים את הקול. הם לא מבינים שהצופה לא מבין כלום כשמדברים ביחד. פעם זה היה שני אנשים ביחד, היום זה כולם ביחד. ברגע שאני לא מבינה כלום אני מעבירה ערוץ. היא ימנית שלפעמים מתפתלת כדי להראות בסדר עם דעות הרוב.
    סגור
  • 3.
    לא ייתנו לה להשחיל מילה (ל"ת)
    מאיר 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אויי ואבוי הקריינית דניאל רוט לערוץ12קדימה ל 13 (ל"ת)
    אמנון אברמוביץ 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביג דיל
    רמימ 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלנו בערוץ 14 כבר מזמן יש כבר מזמן, ליטל שמש החמה והמקסימה, ומגי טביבי כוכבת בזכות עצמה, מגישת המהדורה המרכזית. למה להעתיק?
    סגור