תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 חושפים: מי אורח הכבוד שיגיע לתוכנית?

ינון מגל חשף את אורח הכבוד שיגיע לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 במוצאי שבת - שר החינוך יואב קיש: "הסבירות עוברת? המחאה מתלהמת? עימותים בעטרת? השמאל חי בסרט? הפטריוטים חוזרת!"
תום נחום | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
אחרי שנחו מעט אתמול ופינו את מקומם ליעקב ברדוגו, ינון מגל ו'הפטריוטים' יחזרו מחר (שבת) למסך עם מהדורת מוצ"ש שלהם, כאשר המגיש ינון מגל חשף מי יהיה אורח הכבוד של התוכנית בפאנל - שר החינוך יואב קיש. מגל כתב על כך בטוויטר: "הסבירות עוברת? המחאה מתלהמת? עימותים בעטרת? השמאל חי בסרט? הפטריוטים חוזרת!".
 
כזכור, כל זאת לאחר שבשלישי 'הפטריוטים' של ערוץ עכשיו 14, בהגשתו של ינון מגל, חשפו את חבר הפאנל החדש - ארי שביט, בעל טור בעיתון 'מקור ראשון' ופאנליסט קבוע בחדשות 13, וכמו כן, מי שעבד בעברו בעיתון 'הארץ', בערוץ 10, ובנוסף, גם בערוץ הכנסת, בערוץ 11 ובערוץ 2.
 
ינון מגל הציג את שביט והחמיא: "יש לנו מישהו חדש בפאנל בפעם הראשונה שהוא מגיע לפאנל. הוא תותח, הוא מרכזי, הוא משפיע, הוא מעניין, הוא יודע לדבר, הוא איש מחשבה. נציג השמאל, אבל מבין גם את הצד השני, איש שאפשר לדבר איתו ולשוחח איתו, קבלו בבקשה את ארי שביט".
ארי שביט הגיב לדבריו של מגל ואמר: "עברתי מהשמאל המתון למרכז הקיצוני, אז אני מכבד מאוד את השמאל אבל מבחינתי אני מרכז אמיתי. לא רק שצריך לשלוח קודם כל החלמה לפצועים, צריך לשלוח בהצלחה גם למאות אולי אלף אנשי צבא, מג"ב ושב"כ בג'נין, לכל אנשי מערכת הביטחון שמגינים עלינו, גם אם יש חילוקי דעות, אנחנו ביחד".
 
כל זאת שבוע בלבד אחרי שפאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אבי שושן, הודיע במפתיע כי החליט לעזוב את התוכנית של ינון מגל ולסיים את חלקו בתוכנית, כאשר כתב על כך בטוויטר: "הודעתי כעת לחגי עורך ״הפטריוטים״ על סיום השתתפותי בתוכנית. לצערי, עוד לא בשלה השעה".
 בתוך כך, כזכור, ביום שני ינון מגל חשף את המתנה היוקרתית שקיבל מאחד מצופי ערוץ עכשיו 14, כאשר הציג לראווה לפני הצופים של 'הפטריוטים' את הטבעת החדשה שקיבל, עליה מופיע הלוגו של ערוץ 14, מה שככל הנראה גרם לפאנליסט יותם זמרי מעט לקנא במגל על התשורה המפתיעה שקיבל.
מגל חשף בתחילת שידור 'הפטריוטים' כי קיבל מאחד הצופים, עמיחי קטאיוב, טבעת מיוחדת ועליה מוטבע הלוגו של ערוץ עכשיו 14, כאשר מגל התלהב מהמחווה ואמר: "הוליווד, פשוט הוליווד, אני לא יודע לאן נגיע, זה גדל וגדל וזה פשוט גל של פיצוצים גלקטיים". פאנליסט 'הפטריוטים', יותם זמרי, הגיב ספק בהלצה וספק באכזבה אמיתית: "יש דרג ויש זרג, אני קיבלתי ספל, לא טבעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה