טלוויזיה

דייר האח הגדול המודח הותקף באלימות: "חתיכת אפס, לא גבר"

רוי רייניש חשף לעוקביו באינסטגרם כי שני גברים התעמתו איתו על הופעתו בתכנית: "צורה כזאת שמישהו מתקרב אליך באלימות? זה לא עובד ככה. אתה ניצלת בזכות אנשים טובים שהיו שם, שהיום שלך יהפוך ליום הכי גרוע שהיה לך בחיים. אני מבטיח לך"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחד הסיפורים הגדולים של העונה בבית האח הגדול היה מערכת היחסים הפתלתל בין הדייר שהודח רוי רייניש למי שעדיין נמצאת בבית המפורסם במדינה, לין אלפי, שחילקה את צופי "האח הגדול" של רשת 13 לשני מחנות ממש.
מתברר שהביקורות אפילו יוצאות משליטה, עד כדי כך שרייניש, שהיה למודח השני מהבית העונה, פשוט הותקף בלי שום סיבה על ידי שני גברים במרכז תל אביב שטענו נגדו טענות קשות מאוד והוא חשף מה בדיוק קרה באינסטגרם שלו.
 
רייניש סיפר: "אני אשמח לשתף במקרה מאוד מצער ומבאס שקרה לי עכשיו, הייתי בדרך לחדר הכושר שלי במרכז תל אביב, עצרתי עם האופנוע שלי ברמזור אדום. הייתי עם מוזיקה בקסדה שלי ולא שמעתי כלום בהתחלה. פתאום אני קולט שני הולכי רגל שעוברים מולי במעבר חצייה והרמזור שלהם מתחלף לאדום והם לא ממשיכים, לא מתקדמים, נעמדים מול האופנוע שלי וחוסמים אותי".
עוד הסביר: "ואז אני קולט איזה שני ערסים בבונים מקללים אותי 'אתה חתיכת אפס! אתה לא גבר, אתה קוקסינל! מה עשית ללין? איזה קטעים דפקת ללין' ועוד ועוד דברים שאני אבחר לצנזר. בהתחלה הייתי בהלם, אמרתי אולי אם אני אתעלם הם יעזבו אותי. אני רואה שלא רק שהם לא עוזבים, הם מתקרבים אליי ואחד מהם מקרב את המצח שלו לקסדה שלי. פשוט הייתי בהלם. מאיפה האומץ? מי אתה? מה אתה מתקרב אליי? מה אתה מביע את הדעה שלך בצורה אלימה כל כך? מה אתם מקללים אותי? גם אם אתם לא מסכימים עם משהו שראיתם על המסך שמישהו עשה, יש דרך להביע את הדעה שלכם".
לסיום הוא פנה אל התוקפים ואיים: "חוויתי את כל הביקורות שאפשר בשלושה השבועות האחרונים. צורה כזאת שמישהו מתקרב אליך באלימות? זה לא עובד ככה. אתה ניצלת בזכות אנשים טובים שהיו שם, שהיום שלך יהפוך ליום הכי גרוע שהיה לך בחיים. אני מבטיח לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה