טלוויזיה

המלחמה על העיר הצפונית נחשפת בסדרה חדשה, זה תאריך ההשקה

תיעוד בן חמש שנים בסמטאות טבריה צפוי להביא למסך הקטן את המלחמות שמתרחשות בעיר בשנים האחרונות סביב הנהגתה וצביונה בין שלל הכוחות שפועלים בה, צפו בהצצה הראשונה
מערכת ice |  2
טבריה מתחת לקו האדום (צילום כאן 11)
כאן 11 נכנסת לפוליטיקה המקומית בסדרת דוקו על העיר טבריה, חילופי ראשי הערים בעיר והתהפוכות שעברה בשנים האחרונות. הסדרה "טבריה – מתחת לקו האדום" היא סדרת דוקו בת חמישה פרקים אשר מביאה תיעוד בן חמש שנים של המאבקים הפוליטיים, רווי השנאה והאלימות, בטבריה, על דמותה וצביונה של העיר, והיא צפויה להתחיל את שידוריה באוגוסט, בכל יום שלישי בשעה 21:45.
הסדרה תעסוק במאבקים על טבריה, עיר שבימיה המפוארים הייתה בירת הצפון והתיירות של ישראל, והיום היא עיר שיכונים ענייה ומוזנחת, לא תמיד ברור האם מדובר במאבק על עיר? על מדינה? מאבק פוליטי או דתי? או שבכלל הכול אישי במלחמה בין ראש העירייה החדש, רון קובי, שכונה "הטראמפ של הצפון"  לשמעון כהן, פעיל חברתי חרדי נציג ש"ס.  
רגע לפני מערכת הבחירות במועצות המקומיות שתכריע האם קובי יחזור לראשות העיר או יפסיד לעו"ד שני אילוז, או שאולי יהיה זה בועז יוסף יו"ר ועדה קרואה שיתמודד ויבחר, כל המועמדים מבטיחים להחזיר את טבריה לתפארתה. מי ינצח בקרב? האם הם יצליחו להציל את טבריה מהקו האדום אליו הדרדרה?
"טבריה מתחת לקו האדום", מציגה את מלחמות היהודים בעיר וכל האמצעים כשרים. הסדרה מציגה גם את סיפורם של האזרחים הפשוטים, גיבורים טבריינים, אשר מבקשים מצד אחד להיחלץ ממציאות חייהם הקשה ובה בעת נלחמים על הבית, על המשפחה, על טבריה.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טברייני1
    שמוליק 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק רון קובי
    סגור
  • 1.
    גם אני רוצה
    יפתח 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מושבניק נרשם כתושב העיר, כדי להתמודד בה בבחירות, בלי להפר את חוזה החכירה שלו, במושב?
    סגור