טלוויזיה

עמית פרקש בווידוי מצמרר: "ניבאתי את המוות של אחי"

השחקנית והזמרת שאיבדה את אחיה טייס המסוק סרן תם פרקש ז"ל במלחמת לבנון השנייה, חושפת בדמעות את מחשבותיה ימים ספורים לפני הטרגדיה: "הרגשתי אשמה"
מערכת ice |  1
עמית פרקש (צילום קשת 12)
השחקנית, הזמרת ומנחת הטלוויזיה עמית פרקש לעולם לא תשכח את יום ה-27.7.06. בהיותה בת 17 בלבד, נפל אחיה הגדול הטייס סרן תם פרקש ז"ל במלחמת לבנון השניה, בהתרסקות מסוקו בגבול הצפון. יום לאחר נפילתו, כתב חברו יפתח קרזנר את השיר "מיליון כוכבים" לזכרו. השיר נכתב לבקשת עמית, ששרה אותו בהלווייתו.
השיר הושמע בתחנות הרדיו, והפך לאחד השירים המזוהים ביותר עם המלחמה. פרקש הפכה בין לילה למפורסמת וזו היתה תחילתה של קריירה שנמשכת עד היום, כשהיא בת 34 ואם לשני ילדים.
 
בריאיון לתוכנית "אנשים" שישודר הערב (קשת 12) מגלה עמית בווידוי מצמרר כי כמה ימים בלבד לפני הטרגדיה, דמיינה את מותו של אחיה: "דמיינתי מה יקרה אם תם ימות בצבא, ואז הרגשתי אשמה", סיפרה פרקש. 
"ולמה חשבתי על זה?", הוסיפה, "כי רציתי את תשומת הלב של האנשים. ואז הרגשתי אשמה על זה. דמיינתי את ההלוויה שלו, שיבואו מלא אנשים ויחבקו את המשפחה, זה מה שדמיינתי. אחרי כמה ימים הוא נהרג ואמרתי: 'מה הסיכוי?', כאילו ממש ניבאתי את הדבר הנוראי הזה, והרגשתי נורא".
"אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני מספרת על זה", אמרה עמית בדמעות. "זה אבסורד, התפרסמתי בעקבות הטרגדיה הכי גדולה של החיים שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתגלה מה המספר של הלוטו!
    גיא קולק 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלוף
    סגור