טלוויזיה

מיכל הקטנה ברשת 13: זו התוכנית בה תופיע

מיכל הקטנה תתארח ב'הערב' עם בן בן ברוך ברשת 13 ותמשיך לחשוף פרטים חדשים על הפרידה שלה מבעלה, איש העסקים ומבעלי רשת מלונות בראון, ניר ויצמן
תום נחום |  4
מיכל הקטנה (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה מתקשה לעכל את השינויים שקורים סביבה לאחרונה. אחרי ההחלטה להתגרש מבעלה אחרי 20 שנה ביחד, כוכבת הילדים שיתפה את עוקביה פעם נוספת בתחושות שלה, כאשר המשיכה בימים האחרונים לשתף בשינויים בחייה וחשפה את ההתמודדות הלא פשוטה שלה - ואחרי שאתמול שיתפה עם העוקבים והעוקבות שלה את ההודעה המרגשת במיוחד שקיבלה לאחר החשיפות האחרונות שלה אודות ההתמודדות הלא פשוטה - מיכל חשפה בימים האחרונים פרטים חדשים רבים ומעניינים במיוחד על הפרידה מבעלה - איש העסקים ומבעלי מלונות בראון, ניר ויצמן, כאשר הערב (שישי) תופיע ב'הערב' עם בן בן ברוך ברשת 13 ותמשיך לדבר על הטלטלה בחייה האישיים ועל נושאים נוספים רבים.
כזכור, רק אתמול בסשן שאלות ותשובות עם העוקבים והעוקבות שלה בסטורי באינסטגרם, מיכל נשאלה 'זה לא יפה לשאול את השאלה הזאת, אבל איך את נשארת אופטימית אחרי הגירושים שלך? תודה ואת מלכה", כאשר מיכל הגיבה: "אני לא גרושה. אני פרודה. אני מצליחה להישאר אופטימית רק בזכות אמונה חזקה בבורא עולם! מתפללת בלי הפסקה".
עוד שיתפה כאשר נשאלה אם היא בוכה לפעמים בעקבות המשבר: "כן כן כן! אני בוכה בלילה, בוכה גם בצהריים ולפעמים גם בבוקר. אני לא מתביישת ברגשות שלי, אני לא מתביישת להוציא אותם החוצה בכל דרך אפשרית ובעיקר בתקופות עמוסות ובתקופה הכי מאתגרת בחיים שלי... החוסר ודאות, הכאב העצום, הקיצוניות לעלות על במה, לקפוץ, לרקוד, לשיר ולשמח ולחזור הביתה כשהילדים ישנים לבדידות - זה תהום!! יש המון דברים מסביבי, המון קשרים, המון אנרגיות ואני אדם שמרגיש חזק את האנשים שקרובים אליי, לפעמים אני מרגישה כאב מסוים או עצב ולפעמים אני גם מבינה שהוא לא שלי, אני פשוט מרגישה את זה, אני בטוחה שהרבה מכם יכולים להבין אותי".
 
"אני כל הזמן בתנועה פיזית ונפשית, אם זה לנסוע בכל רחבי הארץ ואם זה כי אני עובדת על הנפש שלי ומתקדמת בכל יום ותנועה תמיד מביאה איתה רגשות וריחות חדשים ואנשים חדשים עם המשקל שלהם על הגב. בסופו של יום אני צריכה לבכות כדי לשחרר את הכל החוצה, כדי ששום דבר לא יישאר בתוך הגוף שלי ויילך איתי ליום המחרת, לבכות זה מדהים, זה בדיוק כמו לצחוק, להתפרק על הכרית, לתת למחשבות לצוף, לפחדים מקום, לנשום ולשחרר. כשאני בוכה אני יודעת שהכל בסדר, כאני לא בוכה, אז אני מתחילה לדאוג קצת... אני שלולית של רגש".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חמודה, לכי לטיפול !!
    חחחחחח 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיות שלך לא מעניינות אף אחד. לכי לפסכיאטרית תיתן לך כדור טוב שישכיח לך צרות, וככה תעזבי לנו את התחת .. כי גם לנו יש צרות. שחררייייייייי !!!!!
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד למיכל בובה אמיתית
    לשחרר 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל מושלמת חשוב לשחרר
    סגור
  • 2.
    ערוץ 13
    צנהב 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 13 לסגור מייד תת רמה מלא שקרים תוכניות שמלמדים את הנוער לשקר כולם אומרים את זה אין להם כסף לערוץ 13 שיסגרו ממש בושה ערוץ של שקרנים וגסים לעביר דחוף אנחנו מבקשים לשר התקשורת אישי
    סגור
  • 1.
    בקשר לכתבה כנסו
    דורי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה את משתפת את כל העולם בחיים שלך? תשאירי משהו לעצמך
    סגור