טלוויזיה

ניצחון לתוכנית "הצינור": תחקיר הזוועות על זדורוב אושר לפרסום

שבוע אחרי שהוטל צו איסור פרסום, ולאחר מאבק של עורך ומגיש "הצינור", הושג אישור לפרסום התחקיר הקשה שיחשוף אלימות קשה מתא המאסר של זדורוב: "הרביצו לי כאילו אני חיה"
שירה יום טוב | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר, ועורך תוכניתו אדם שפיר, מקבלים כעת אישור מבית המשפט לפרסם את תחקיר הזוועות של רומן זדורוב, אחרי צו איסור הפרסום שקיבלו בשבוע שעבר. מגיש ועורך התוכנית נאלצו בשבוע שעבר להילחם יום לפני השידור שיועד לתחקיר כדי להסיר צו איסור פרסום שהוטל על חומרים קשים שתועדו מתוך קירות תא המאסר של רומן זדורוב.
בפרומו שחזר למקבץ הפרסומות ברשת 13, זדורוב מספר בקולו על המקרים הקשים שתועדו: "התחילו להרביץ לי כאילו אני איזה חיה שעושים מה שבא להם. זאת היתה השפלה לאנשים, כל ההנהלה הזאת, מנהל בית הסוהר, מסתכלים ולא עושים שום דבר".
לפני מספר חודשים זוכה רומן זדורוב במשפט החוזר, שש עשרה שנה אחרי רצח הנערה בקצרין, ולאחר שהורשע שלוש פעמים במשפטים חוזרים. זדורוב יצא מכותלי בית הכלא ומנהל תביעה בעקבות הזמן שנאלץ לשבת מאחורי הסורגים. התחקיר צפוי לחשוף מקרי אלימות קשים ובלתי מנומקים שנאלץ לספוג זדרובו במהלך ריצוי המאסר.
 
כאמור, בית משפט השלום בטבריה הוציא שבוע שעבר צו איסור פרסום על התיעודים שמלווים את התחקיר, ובמשך שבוע הביעו זעם ותסכול גם מגיש התוכנית גיא לרר וגם שפיר, שהביא את התחקיר ואת החומרים הקשים.
מגיש הצינור גיא לרר התייחס לפרסום של ערן סויסה בעניין באינסטגרם והגיב, "מרתיח, נילחם בזה כמובן".
שפיר מצידו זעם על ארגוני הביטחון שנוגעים בדבר וצייץ, "מה המשטרה ושב"ס מפחדים?
במשך חודשים אנחנו עובדים על תחקיר, תיעוד בלעדי מהכלא, שסוהרים נכנסים לתא של רומן זדורוב ושותפיו ומפוצצים אותם במכות. רימוני הלם, שוקרים, ירי גומי, הכל. מישהו יכול לנחש למה הם רצו לביהמ"ש  לבקש איסור פרסום על המצלמות? זה לא הסוף. החומרים האלה יראו אור".
 

בשבוע האחרון טפטפו השניים רמזים ופוסטים ככל הניתן, בהם נחשפו מעט מאופי החומרים שצפויים להיחשף שכוללים אלימות מורה שהופנתה נגד זדורוב בעודו מרצה את מאסרו.
לפני שעה קלה בית המשפט אישר את שידור התחקיר שעדיין לא יפורסם במלואו, אך יכלול חלקים נרחבים מהתחקיר המקורי. בעוד כשעתיים יעלה התחקיר לשידור בתוכנית הצינור ב-19:00 ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה