טלוויזיה

זוכה האח הגדול נחשף: מי לקח הביתה מיליון שקל?

יובל מעתוק, יצאה האחרונה מהבית המפורסם במדינה, וקטפה את פרס מיליון השקלים בגמר הריאליטי של רשת 13. סתיו קצין סיימה במקום השני
מערכת ice |  4
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
האח הגדול הגיע הערב (ראשון) לסיום דרמטי במיוחד, כאשר מי שנחשבה מתחילת העונה ללא ספק אולי לדיירת הכי אהובה העונה, יובל מעתוק, יצאה האחרונה מהבית המפורסם במדינה, וקטפה את פרס מיליון השקלים בגמר הריאליטי של רשת 13.
בסך הכל, ארבעה מבין מתמודדי הגמר שרדו 104 ימים מאז הכניסה הגדולה ודייר אחד נוסף, ליאל קוצ'רי, בילה כ-57 ימים מאז הצטרף יחד עם הדיירים הנוספים בכניסה השנייה. יובל מעתוק, שניר בורגיל, סתיו קצין, יענקי גולדפרב וליאל קוצרי התחרו על הפרס הגדול ומעתוק עשתה זאת בענק. 
 
ליאל קוצרי היה הראשון לצאת בערב הגמר והוא הדייר שהגיע למקום החמישי בגמר, שניר בורגיל יצא אחריו וסיים במקום הרביעי, יענקי גולדפרב הוא הדייר שהגיע למקום השלישי והוא התפלל ותקע בשופט עם צאתו מהבית. לאחר מכן, סתיו קצין היא הדיירת שהגיעה למקום השני בגמר.
על אף שקצין הצליחה לעורר לא מעט עניין, מעתוק זכתה לאהבת הקהל והיא זו שזכתה בפרס הגדול. יש לציין כי קצין ממש הייתה חייבת את מיליון השקל כדי לסגור חובות שעמדו לפתחה בטרם הכניסה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה ממש לא מיליון שקל
    משלם מסים 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי מסים 350 אלף נראה לי
    סגור
  • 3.
    הזוכה החד משמעית היא סתיו. ההפקה עשתה מעשה שלא יעשה
    מ 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שינוי שיטת ההצבעות הוא עבודה בעיניים
    סגור
  • 2.
    יובל שלנו
    איקה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אכן מגיע היא, היא סמל לאנושיות נתינה, אהבה, יושרה, וערכית, בניגוד לסתיו שמסמלת את ההפיך הגמור, אגואיסטית, חסרת ערכים ודוגמא רעה לכל מה שמסמל אנושיות וערכיות. תעודת עניות לכל מי שתומך בה מה שמעיד על סולם הערכים של המצדדים בה
    סגור
  • 1.
    סתיו המדהימה
    נשים הן מקסימות 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סבלה כל כך הרבה, ועברה כל כך הרבה בבית, היא הייתה צריכה לזכות. ההפקה זייפה את ההצבעות, וגרמה ליובל לזכות. אין סיכוי שהצביעו ליובל יותר משהצביעו לסתיו.
    סגור