טלוויזיה

הריאליטי האהוב חוזר למסך: קשת 12 קבעה תאריך לקאמבק

קשת 12 הודיעה רשמית: הקדמנו את עליית הכוכב הבא - לשלישי. ״מוזיקה היא הדרך היחידה להתגבר ולהתעודד״
מערכת ice |  9
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
עונת שידורי סתיו-חורף בטלוויזיה הישראלית, תהיה מעניינת במיוחד השנה עם לא מעט הפקות חדשות או מתחדשות בערוצים המסחריים, פורמטים חדשים ותחרותיים בין קשת ורשת, וליהוקים מעניינים שעמלו עליהם לא מעט. בצל מלחמת חרבות ברזל שהביאה להקפאה של לוח השידורים ברצועת הפריים,  יש תכנית שחוזרת מאוד בקרוב - 'הכוכב הבא'.
קשת 12 הודיעה הערב (שבת) באופן רשמי כי: "הקדמנו את עליית הכוכב הבא - לשלישי. ״מוזיקה היא הדרך היחידה להתגבר ולהתעודד", מפיה של אחת המגישות רותם סלע, שגם העונה תעה זאת לצד אסי עזר.
 
בקשת 12 כבר התחילו למנן בהדרגה חזרה לשידורים שאינם חדשותיים. כבר בשבוע שעבר עלו בערוץ עם תוכניתם "העולם 30 שנה אחרי" של ארז טל ואברי גלעד. השניים שחזרו להגיש יחד, מגישים תוכנית אירוח משולבת עם האקטואליה המתבקשת לתקופה, כך שאחרי דיווחי החדשות הארוכים אמנם הנושא לא מתחלף אך האווירה הופכת ליותר מגזינית, עם שני פרצופים שבסופו של דבר מייצגים תוכן שאינו חדשותי.
תוכנית פריים נוספת שחזרה ללוח השידורים היא 'עובדה' של אילנה דיין, שגם היא משודרת באווירת הימים עם אייטמים הקשורים למלחמה. כמו כן קשת נקטה בצעד משמעותי יותר בקידום תוכניות פריים טיים והודיעה על החזרתה של ארץ נהדרת במהדורה מותאמת שרשמה פרק בכורה עם שיא צפיות של 28.6%.
 
בתוך כך, "הכוכב הבא לאירוויזיון" שהחלה צילומי אודישנים בתחילת החודש, ממשיכה את צילומיה כעת, ונערכת לקונפסט המותאם למצב כך שתושק העונה כבר עכשיו. נזכיר כי התוכנית צפויה לשלוח נציג ישראלי לאירוויזיון 2024, וכעת אין בעיות לוח זמנים. 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עם ישראל חי
    עם ישראל חי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חצופים ממזמן מחרים את הערוץ הזה גועל זה מה שמעניין
    סגור
  • 8.
    בחילה. תלוש מהמציאות. סרות טעם. (ל"ת)
    מיה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    לא רוצים
    יקיר 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא הזמן,זה לא מתאים, לא רוצים לחזור למסלול הרגיל עד שלא נסיים עם זה.
    סגור
  • 6.
    דוחים
    דוחים 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איזה חסר רגישות זה לפתוח את התכנית בזמן ככ עצוב כש250 משפחות ללא יקירהם וחיים בחוסר ודאות ועוד 1400 שהצטרפו למשפחות שכול ובטלויזיה חושבים רק על רייטינג בושה! תנו לנו עוד זמן לבכות להתאבל ולהתפלל לא חוזרים לשיגרה עד שהחטופים חוזרים הביתה!
    סגור
  • 5.
    בושה
    שין 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא לעניין,, חסר רגישות,,,לא הזמן. לא משנה באיזה פורמט...לא רוצים לחזור לשגרה. רוצים להיות עם משפחות הנעדרים וחטופים, לכאוב את כאבם. שנו את החלתטכם מיד
    סגור
  • 4.
    טמבלים
    א.א.א.אורגינל 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מנ אתם מטומטמים.בתקופה העי קשה ומזעזעת שעוברת על כל מדינת עדראל אתם מתחילים עם תוכנית שירים.כמה טפשוט
    סגור
  • 3.
    הכוכב הבא
    ביוטי 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עשיתי אודישן ממזמן ולא נתנו תשובה עד עכשיו את לא יכולים להאשיר אותי בחוסר ודאות כן לא זה לא משנה אני רוצה לקבל תשובה לשמוע תשובה מגיע לי לפחות את זה הלכתי עשיתי אודישן לא משנה מה התשובה אבל שתהיה לי תשובה
    סגור
  • 2.
    איזה כיף, אחלה תוכנית (ל"ת)
    דני 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 1.
    רעיון דבילי בזמן כזה, אבל מה אני מתפלא, רק רייטינג יש
    שי 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    7 2
    להפקת התוכנית הזאת בראש, שום דבר אחר לא מעניין אותם, לא המתמודדים עצמם שלא ממש יפתחו קריירה בזמן כזה שאני בספק אם התקשורת תחזר אחריהם- כי המצב לא רגיל, לא אכפת להם מהנציג העתידי שיבחר לאירוויזיון שהוא בזמן כזה צריך לפתח קריירה ולהתמודד עם ייצוג ישראל על במת האירוויזיון- שידוע שיש גם אנטישמים אירופאים כיום ובגלל המלחמה הם מעיזים להרים ראש, והכי לא אכפת להפקת הכוכב הבא מהייצוג באירוויזיון, רק רייטינג, שיעשו טובה וישלחו את תמיר גרינברג או מרינה מקסימיליאן, הם הרי חתומים אצלם, מה הבעיה, אה שחכתי הכל רייטינג!
    סגור