טלוויזיה

אלמוג בוקר מתמוטט מרגשות האשם: "לא מצליח להפסיק לבכות"

כתב חדשות 13 שיתף בכאב שעוטף אותו ב-32 ימי מלחמת 'חרבות ברזל': "מנסה להבין אם יכולתי לעשות עוד משהו כדי להציל עוד אחד, עוד אחת מכם, אם היה זה נכון לעמוד ולזעוק את זעקתכם בשידור, או שהייתי צריך לשדר פחות וללחוץ יותר על הכוחות בשטח. אולי הייתי מצליח לשלוח עוד גיבור/ה שיציל אתכם"
מערכת ice |  19
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
אחרי 32 ימים של לחימה, כתב חדשות 13 אלמוג בוקר העלה היום (שלישי) לאינסטגרם שלו התנצלות, אחת היותר מרגשות שהיו פה, הקשורה ליום הפריצה של 'מלחמת חרבות ברזל' ב-7.10, מצד אנשים שהיו כלואים בתופת בישובי עוטף עזה.
בוקר כתב: "סליחה! קורא שוב ושוב את ההודעות שלכם, את הזעקה לעזרה, ההודעה האחרונה שאחריה המחבלים נכנסו לבית שלכם וזהו, קורא את ההודעות של אלה שהגבתי להם, של אלה ששלחתי לכוחות המעטים שהיו בעוטף מיקום וגם את אלה שלא הצלחתי לשלוח אך אחד ואת את אלה שפיספסתי. מאות הודעות אחת אחרי השניה ואני מנסה, אבל לא מספיק".

עוד כתב: "כבר 30 יום מרגיש אשם. מנסה להבין אם יכולתי לעשות עוד משהו כדי להציל עוד אחד, עוד אחת מכם, אם היה זה נכון לעמוד ולזעוק את זעקתכם בשידור, או שהייתי צריך לשדר פחות וללחוץ יותר על הכוחות בשטח. אולי הייתי מצליח לשלוח עוד גיבור/ה שיציל אתכם".
כתב חדשות 13 המשיך: "שלושים יום של תחושת מועקה בלתי נגמרת, רצון עז לחזור שוב לבוקר הזה ולנסות משהו אחר. חושב על השניות האחרונות של יניב שבטוח עד הרגע האחרון שהצבא יגיע ועל שחר, ורועי וסמדר, וגיל, ואופיר והרשימה כל כך ארוכה ולא נגמרת. חושב על הילדים שלכם , ורואה את הפנים של הילדים שלי שם ולא מצליח להפסיק לבכות. מרוקן".
עוד הוא טען: "מנסה להתנחם באלה שכן ניצלו, בגאולה ששלחתי את המיקום של הילדים שלה והם חולצו, בילדה הקטנה שחולצה מהתופת בזכות ההודעה המצמררת ששלחה לי בת המשפחה שלה, במיכל שבצירוף מקרים נדיר קצין משטרה היה לא רחוק ממנה ונכנס תחת אש ותוך כדי שיחה איתי וחילץ אותה. אבל מרגיש מרוקן ואשם על אלה שלא. רוצה לומר לכם, לכל אחד ואחת מכם, שלא נרדם בלילה לפני שחושב עליכם עוד קצת. קורא את ההודעות שלכם שוב ושוב. מנסה לזכור דווקא את הטוב ולהירדם עם חיוך. מנסה ולא מצליח".
לסיום טען: "מבקש מכם סליחה שלא עשיתי מספיק, אבל מבטיח לכם שלא אפסיק לצעוק בשידור, עד שהאחים שלכם, הילדים שלכם, החברים שלכם יחזרו הביתה משבי חמאס. ומבטיח לכם עוד דבר אחד, שלנצח אעשה הכל, כל מה שאני יכול, כדי שהמשפחות שלכם, שלנו, יזכו לחיות בבטחון. אוהב אתכם ומבקש סליחה".
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    כל הכבוד
    יעקב שאלתיאל 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד בוקר, תמיד ״מנטש״, תמיד נאמן לעקרונות, אלה החומרים ממנו עשויים עיתונאים גדולים, אוהבים אותך
    סגור
  • 15.
    אלמוג בוקר צריך באמת להרגיש רגשות אשם
    יוסי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הוא וכל מי שעובד איתו בערוץ המתועב 13. כל מי שיושב שם אשם אתם תומכי שמאל והשמאל אשם בכל הזוועות שקרו פה במדינה.
    סגור
  • 14.
    תמיר שטיינמן. אתה מלאך גדול
    כרמלה 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיר שטיינמן היקר, פשוט כואב הלב לראות אותך מאשים את עצמך וסובל. עשית את כל מה שיכולת ומעבר. אתה ענק, אתה גדול ואתה צריך להדליק משואה. אל תעמיס על הנשמה הטהורה שלך. תחייך ותשמח שהצלת המון. מצדיעה לך.
    סגור
  • 13.
    השקר הכתום.
    אלי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אם אתה כזה רגיש והומני,מה לך ולערוץ התרעלה והשינאה,בה אתה משדר ועובד. ערוץ שכל מטרתו,שיסוי הסתה והינדוס תודעה,צה אתה בשתיקתך הצבועה והצינית,טוב יותר ,מכל חבר מרעיך,משתפיי הפעולה עם המחבלים הרוצחים,בעידודיי המרד האזרחי,והסרבנות הצבאית. איפה היית עד לאותה השבת הארורה...???.??????
    סגור
  • 12.
    Dont
    Zp 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג בקר היקר קראתי את הודעתך אני חושבת שאתה לא צריך להרגיש אשמה או אחריות יש בחיים אירועים שאין לנו שליטה עליהם האירוע מיום 7.10 נמנה עליהם זה אירוע של צמאי דם , בני עוולה אשר פעלו כהרף עין ורצחו מתוך כוונת מכוון זה אחד האירועים שאין לנו שליטה מידית עליהם אני בטוחה שהרצון לסייע כל כך חזק אני בטוחה שהרצון שהלוואי וזה לא היה קורה גורם לך לחשוב שמא לא פעלת מספיק תנוח דעתך עשית כל שניתן היה חזק ושמור על עצמך??
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    תהיה חזק
    פנינה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה חייב לשמור על בריאות נפשית בשבילך ובשביל משפחתך. תהיה חזק, לא ניתן להחזיר את היום הזה,נותר להתפלל לחזרת החטופים וכוחות הביטחון בריאים ושלמים לשלום, לרפואת הפצועים ולעילוי נשמת הנפטרים.
    סגור
  • 10.
    אלמוג
    מרים 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלמוג אתה אדיר. הראשן שדיבח והמשכת ללא הרף .אתה גיבור. לא אשם בכלום.
    סגור
  • 9.
    פוסט שקורע את הלב.
    צפי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלמוג יקר, אני בטוחה במאה אחוז שעשיתאת כל שביכולתך לעשות להציל ולעזור.אל תייסר את עצמך. מה שקרה לנו בשבת השחורה לא היה בשליטתך.ההנהגה הרקובה שהייתה אמורה להגן על האזרחים בראשם ביבי , שביום שאחרי יצטרך לתת את הדין על הקורבנות שלנו שנטבחו באכזריות ,בשעה "שמנהל המשמרת" טרח לשנות את בתי המשפט כדי למלט את עצמו ממשפט.
    סגור
  • שפל המדרגה.
    אלי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    צביעות מחפירה,של כתב שותף,בערוץ התרעלה.??
    סגור
  • 8.
    עשית כל מה שיכולת!!
    יהודיה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג, אתה לא סופרמן, אתה עשית כל מה שיכלת בעת ההיא!!! הבורא הטיל עליך להיות שליח לאותם האנשים שנכתב להם להינצל דרכך. האמונה בבורא תקל עליך, או בגורל... בבקשה אל תייסר את עצמך. יש לך משפחה שצריכה אותך.אני בטוחה שכל אלו שלא זכו להינצל, בטוח לא מאשימים אותך! ושוב,הסר אשמה מליבך!! עם ישראל חי, עם טראומה, וימשיך לחיות!!!
    סגור
  • 7.
    תפסיק להשמיץ
    די לשנאה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מסכן. אחרי שנה של השמצות ופילוג בעם עכשו אתה בוכה והמום???
    סגור
  • 6.
    אלמוג, חבל שאין הרבה כמוך
    נועה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מלא טוב לב
    סגור
  • 5.
    להכות על חטא
    שוקי יהלומי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מר בוקר היקר במקום להשתתף בשתיית הדם של נתניהו ומשפחתו....היית צריך להישיר עיניים ולהודות ששיתפת פעולה מתוך אינטרס אישי להחליש את המדינה בכל מחיר בכדי להזיז את מנהיג הימין שנבחר באופן דמוקרטי ולשלוט על מקורות הכח וההון....אז דמעות התנין שלך לא ינקו את מחו"ל הדמים כנגד נתניהו והמדינה חבל ועצוב לא מאמין לשום דמעה מזויפת שלך ושכמותך
    סגור
  • אתה אידיוט ואטום כמו ראש הממשלה שבחרת
    טל 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וגם אתה כמוהו לא לוקח אחריות ומפיל אותה על אחרים. חבל שאותך אי אפשר להחליף
    סגור
  • 4.
    אלמוג
    ס 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש רגעים שאדם צריך לעשות חשבון נפש טוב שהוא התעורר מוקדם ונקווה שהרבה ילמדו ממנו וזה נכון לכל כתבה שיעשו בעתיד לחשוב על האדם ולא על רייטינג אתה גדול טוב עשית שאתה אומר את מה שיש לך בלב זה יעזור לך להשתקם כמו כל אחד מאיתנו במדינה
    סגור
  • 3.
    אלמוג בוקר ...אתה נפלא ומצויין
    עופר 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עשית כל מה שיכולת לעשות...ומה שקרה היה גדול על כולנו....תודה על כל מה שכן עשית ..אלוף
    סגור
  • 2.
    נחוצה תגובה כוחנית וחד משמעית למען החזרת שבויינו בעזה.
    סבינה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הקמפיין להחזרת החטופים חלש מדי.מציעה לחסום את כביש 1 , כביש 2 ועוד. ולמה לא שומעים עמידה על העיקרון "כולם תמורת כולם" . לא שמעתי שהממשלה הציעה להחזיר את כל האסירים הבטחוניים תמורת החטופים . האם אפשר לרתום את האלופים בריק וגולן למאב זה?
    סגור
  • אלמוג בוקר
    אבי 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג אתה נהדר איין כמוך רגיש ומקסים
    סגור
  • 1.
    בוקר מה שאתה יכול לעשות זה לעזוב ערוצי דאעש 11 12 13
    המוטציה השמאלנית 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 9
    תעזוב ערוצי דאעש
    סגור