תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 על משפחת ביבס: "טרור פסיכולוגי אכזרי"

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, הגיב לטענות חמאס על מצבה של משפחת ביבס: "טרור פסיכולוגי אכזרי: חמאס טוען כי בני משפחת ביבס נהרגו"
תום נחום | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס נמשכת, היום (רביעי) אמורה להתבצע פעימה נוספת של מסירת החטופים. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-54, אך נמצאת בהפוגה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
בתוך כך, דיווחים קשים צצים בשעות האחרונות, כאשר על פי טענות חמאס, בני משפחת ביבס, כפיר בן ה-10 חודשים, אריאל בן ה-4 ואמם, שירי, נהרגו ברצועת עזה, כאשר דובר צה"ל עדכן את המשפחה בדיווח המדובר והודיע כי צה"ל בוחן את אמינותן של הטענות של חמאס בנוגע למשפחה.
 
מגישת הטלוויזיה, סיון כהן סבן, הגיבה לדיווח הקשה על משפחת ביבס וכתבה בטוויטר שלה כך: "מוצפת בשאלות אז אעדכן - אין שום אישור רשמי של גורם ישראלי שהדברים שוברי הלב האלה נכונים. הנאצים של חמאס כבר אמרו בעבר שהאחים ביבס אינם בין החיים, אח״כ שלא מוצאים אותם, אח״כ שהם בכלל אצל החזית העממית. יש לנו עסק עם השטן. והוא שקרן. ליבי על המשפחה המדהימה הזאת ממשיכים להילחם ולהתפלל עבורם".גם כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, הגיב לנושא וכתב: "טרור פסיכולוגי אכזרי: חמאס טוען כי בני משפחת ביבס נהרגו. דובר צה"ל: ״ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי. נציגי צה״ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה״ל בוחן את מהימנות המידע״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה