טלוויזיה

אברי גלעד באמירה חריגה בשידור חי: "אתה גבר נאה בעיניי"

גלעד הפתיע את גלעד שרון אחרי שהוקרן הקטע בו אביו נאם על ההתנתקות ואמר לו: "לא אמרנו מילה על הדברים האלה על עומק החקירה ועומק הנסיגה, אבל להגיד לך מה אני רוצה לשאול, אני מקשיב לך בעניין, אני מכבד אותך, אתה גבר נאה בעיניי", ואיך הגיב ארז טל?
מערכת ice | 
ארז טל ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
דיון מעניין במיוחד נרשם באולפן של אברי גלעד וארז טל אמש (ראשון) בקשת 12, כאשר השניים ראיינו את גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון, על ההתנהלות של מפלגת הליכוד בימים אלה.
מה שהפך את הדיון למעניין היה מה שאמר גלעד לשרון אחרי שהוקרן הקטע בו אביו נאם על ההתנתקות: "לא אמרנו מילה על הדברים האלה על עומק החקירה ועומק הנסיגה, אבל להגיד לך מה אני רוצה לשאול, אני מקשיב לך בעניין, אני מכבד אותך, אתה גבר נאה בעיניי"...
 
כאן ארז טל קטע אותו ושאלז: "זה צד בך שאני לא מכיר", גלעד השיב: "אתה יכול לומר לגבר שהוא נאה בלי לחשוד בו מינית ארז טל, גאד...אבל על הזמן יש בי את התחושה שאתה אדם מושחת, מה אתה עונה לי?".
שרון שנראה קצת מופתע מהשאלה ומה שקדם לה, השיב שזה שקר מוחלט: "המצפון שלי נקי, אי אפשר לצאת נקי ממסרקות הברזל שבדקו את הדברים", גלעד כמובן אמר לו: "אני לא ממש מאמין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה