טלוויזיה

שנות ה-90 תמשיך לעונה נוספת? שלום אסייג שם סוף לשמועות

שלום אסייג הודיע כי לסדרה "שנות ה-90" לא תהיה עוד עונה והיא תסתיים בתום העונה הנוכחית שהתחילה ביום ראשון האחרון: "לשנות ה-90 לא תהיה עוד עונה, מיציתי והגיע הזמן לעבור לדבר הבא"
מערכת ice | 
שלום אסייג (צילום אינטסגרם shalomasyag@)
ביום ראשון האחרון החלה עונה חדשה של הסדרה "שנות ה-90" ברשת 13 ומסתמן כי העונה הנוכחית תהיה גם האחרונה. שלום אסייג אמר בראיון לערן סוויסה בישראל היום כי לא תהיה לתוכנית עונה נוספת: "מיציתי, הגיע הזמן לעבור לדבר הבא".
העונה הנוכחית של הסדרה המצליחה החלה ביום ראשונה האחרון וגרפה נתון רייטינג חזק במיוחד של 8.5% ו-238 אלף צופים. בשבוע שעבר הזמינו שחקני הסדרה את המשפחות שיקיריהן גויסו לצה"ל עקב המלחמה. בעת המפגש שנערך ברביעי בצהריים, משפחות המילואימניקים נפגשו עם כוכבי הסדרה "שנות ה-90" של רשת 13 ואף הספיקו לצפות בפרק הראשון של העונה החדשה.
כוכבי הסדרה שנכחו במפגש המיוחד הם שלום אסייג, אשר הקדיש את הפרק הראשון למילואימניקים ולמשפחותיהם, דניאל אסייג, אוראל צברי, שלומי קוריאט, פרלה דנוך, יגאל עדיקא ונוספים.
 לצד כוכבים נוספים שהשתתפו באירוע, נכחה גם לינור אברג'יל, הדוגמנית, מלכת היופי ומיס עולם לשנת 1998, אשר בימים אלו נאבקת להכרה בינלאומית מצד ארגוני זכויות האדם בשל מעשי האונס שביצעו מחבלי חמאס בנשים הישראליות ב-7 באוקטובר.
גם כוכבת "האח הגדול", יובל מעתוק, נכחה באירוע המיוחד. מעתוק, הצטרפה לצוות השחקנים של "שנות ה-90" וכיכבה באחד מפרקי הסדרה. כזכור, בחודש דצמבר האחרון, הודיע הקומיקאי שלום אסייג, כי סדרת הקומדיה "שנות ה-90" תשודר ברשת 13 בתאריך ה-7.1.24 ותכלול ליהוקים חדשים ומפתיעים.
 
על פי דיווח ב-TMI, במהלך הצילומים של "שנות ה-90", התקיים וויכוח בין שלום אסייג לאחד השחקנים, אריק משעלי. על פי הדיווח, אסייג אמר לאריק משעלי, שמגלם את הדמות האהובה של מרסל אוחנה הספר, "לך תזדיין".
לאחר שאותו וויכוח סוער עלה לכותרות, אסייג מסר את תגובתו ואמר: "היי, שטויות. ויכוח שטותי על ענייני עבודה. אריק ואני חברים ועובדים שנים רבות יחד. הכל טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה