שיווק ופרסום

אסף גרניט בקמפיין חדש: "להוריד את המחירים והבלאגן"

קמפיין חדש בשיתוף השף אסף גרניט: "אוהבים שמרימים לכם? אלבר באה להוריד!"' קבוצת הרכב אלבר יוצאת במהלך שיווקי מסקרן: "באנו להוריד את המחירים ואת הבלגן"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי, freepik)
הקמפיין החדש שמשיקה אלבר, בשיתוף משרד הפרסום ראובני-פרידן, מוביל גישה שיווקית חדשה שמקבלת ביטוי קריאטיבי יוצא דופן תחת הכותרת "באנו להוריד", בכיכובו של השף אסף גרניט, שממשיך שנה נוספת כפרזנטור של הקבוצה. 
התובנה הצרכנית מאחורי הקמפיין נולדה מתוך זיהוי והקשבה לאתגרים הכלכליים שהציבור חווה, ומספקת מענה מקיף לצרכים של הלקוחות - גם הנחה משמעותית שמתכתבת עם האקלים הכלכלי, וגם מגוון שירותים שמורידים את כל הטרדות סביב רכישת רכב. או כמו שאסף גרניט יאמר בפרסומת - "הורידו גם את המחירים וגם את הבלגן"
 
קרולין יעקב, מנהלת השיווק של קבוצת אלבר שמובילה את המהלך מסרה: "באנו להוריד" נולד מתוך מקום אותנטי שמחובר למציאות וחשיבה על הלקוחות. היום, יותר מתמיד, הצרכנים צריכים מחיר מעולה ושירות שמספק את כל פתרונות הרכב במקום אחד כדי לחסוך זמן, כסף והתעסקות מיותרת".
עוד הוסיפה יעקב, שגם הצטלמה לצדו של השף על סט הצילומים כי: "בעוד שמחירי מוצרי הצריכה בשוק הישראלי ממשיכים לעלות, קבוצת אלבר מורידה את המחיר ואת כאבי הראש״.
קרדיטים:
מנהלת שיווק קבוצת אלבר: קרולין יעקב
מנהל מותג: אור נווה
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
סמנכ"ל קרייאיטיב: ליאור נויפלד
פלנינג: שימי גרינפלד
מנהלת לקוחות: אילנה פייסחין
תקציבאית: בר ששון
ארט דיירקטור: חובב סדן
קופירייטר: ינאי וולף
מנהלת הפקה: רינת דבח
מפיקה: עלמה רביב
חברת מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
מפיק אחראי: גוסטבו נדל
מפיקה ראשית: לירון עומר
מפיקה בפועל: טליה אנגל
מפיקת פוסט: אלינור אלמגור
מתאמת הפקה: בר זיגדון
במאי: בואנאמזה- גלעד אבנת וסתיו נחום 
צלם: אבי קרפיק
סט דרסר: רחלי לוין
עורך אופליין: סתיו נחום
אונליין: עמרי גורסמן
סאונד: בייסליין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה