שיווק ופרסום

משרד ראובני פרידן מתחדש: אלו המנכ"לים המשותפים החדשים של החברה

שירי הייסר ואסף גריס קודמו לתפקיד מנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ראובני-פרידן. זיו קורן וניב חורש ימשיכו לכהן כמנכ״לי הקבוצה, הכוללת גם את סוכנות הדיגיטל arlo, חברת המדיה מרקורי, GoodVertising סוכנות למהלכים חברתיים ו-Elevator לייעוץ וליווי אסטרטגי. השניים מסרו: "מלאי התרגשות, התלהבות וגאווה"

מערכת ice | 
משרד הפרסום ראובני-פרידן (צילום שי פרנקו)
לאחר שלוש שנים כמשנים למנכ"ל, שירי הייסר ואסף גריס מקבלים את המושכות להוביל את סוכנות הפרסום השלישית בגודלה בישראל – ראובני פרידן. לדברי החברה, המינוי הוא המשך ישיר לתהליך הצמיחה שעוברת הקבוצה בהובלת קורן וחורש, שבתחילת 2022 רכשו את המשרד מענקית הפרסום האמריקאית IPG יחד עם אודי פרידן, משה ראובני וקרן קופילוב.
שירי הייסר, 44, בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן במנהל ציבורי ומדעי המדינה ותואר שני במשפטים. לאחר שירות קבע כקצינה ביחידת עילית במודיעין, התחילה את דרכה בעולם הפרסום בגיתם. לפני כ-17 שנים הצטרפה לראובני פרידן והתקדמה במסלול ניהול הלקוחות עד מינוייה כמשנה למנכ"ל ומובילת תחום האסטרטגיה במשרד.  
הייסר, מאדריכליות תפיסת האפקטיביות הייחודית של המשרד, הובילה מותגים  רבים להצלחות בינהם מזרחי טפחות, AIG, ויסוצקי, מחלבות גד ואופטיקנה – וזכתה יחד איתם בעשרות פרסי אפ"י. אסף גריס, 43, בעל תואר ראשון בקולנוע מאוניברסיטת תל אביב. החל את דרכו במחלקת ניהול הלקוחות של אדלר חומסקי, משם עבר לטורנדו והוביל את מחלקת השיווק במשך 8 שנים. גריס חתום על


שירי הייסר, אסף גריס, ניב חורש, זיו קורן. צוות ההנהלה המחודשת של ראובני פרידן (צילום: שי פרנקו)
צמיחת המותג טורנדו, מחולל התחרות בשוק המזגנים ואחד המפרסמים הגדולים במשק. לפני כ-8 שנים הצטרף לראובני פרידן ובשנים האחרונות שימש כמשנה למנכ"ל ומוביל התחום המסחרי, עם אחריות על חצי מלקוחות המשרד.
זיו קורן וניב חורש מסרו: "זכינו לקדם לתפקיד המנכ"לים אנשים שאנחנו לא רק מעריכים מאוד, אלא גם אוהבים מאוד. בשנה האחרונה שירי ואסף כבר מובילים בפועל את לקוחות המשרד, ששמחו ופרגנו על המינוי. בראובני פרידן לא מאמינים בהצנחת מנכ"לים מבחוץ, אלא בהצמחה מבפנים. שיטות העבודה שלנו הן ייחודיות וכך גם המיקוד בהצלחה העסקית של הלקוחות ולא בקמפיינים - זה DNA יחודי שאפשר רק להצמיח ולא להצניח ואותו היה לנו חשוב לשמר. נמשיך ללוות את לקוחות הקבוצה במחויבות ובמקצועיות, במקביל להרחבת הקבוצה וכניסה לתחומי פעילות חדשים שיעניקו ללקוחותינו ערך נוסף. בהצלחה לאסף, שירי ולנו!"
שירי הייסר ואסף גריס מסרו: "אנחנו מלאי התרגשות, התלהבות וגאווה להוביל את ראובני פרידן קדימה לעידן חדש ודינאמי, תוך שמירה על ה-DNA הייחודי של המשרד, שנשמר מאז שהוקם ע"י אודי פרידן ומשה ראובני לפני 38 שנים. נמשיך להוביל את לקוחותינו לפריצות דרך עסקיות ומותגיות, באמצעות קריאיטיב מצוין, אסטרטגיה מדויקת ושירות ברמה הגבוהה בישראל. אנחנו מודים לזיו וניב, שהם כבר משפחה, על האמון הרב בנו. למדנו מהם המון ואין לנו ספק שהקבוצה תגיע לפסגות חדשות בהובלתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה