שיווק ופרסום

כוכב ארץ נהדרת גוזר קופון: זה הקמפיין שיסדר לו 760,000 שקל

לראשונה בישראל: קמפיין חסר תקדים לטנדר הדאבל קבינה החשמלי FOTON עולה הערב, לראשונה בישראל בקמפיין ענק בתקציב של 4 מיליון שקל, הכוכב: אמיר שורוש
כפיר אדר |  1
מאחורי הקלעים של פרומו הבאולינג של ארץ נהדרת (צילום רגב זרקה)
השחקן אמיר שורוש, המוכר כרמזי מקופה ראשית ומארץ נהדרת, נבחר כפרזנטור שיילווה את המותג בעלות של 760 אלף שקל בשנה. שורוש יגלם בסדרת סרטונים,  דמות קומית חדשה עבור המותג. 
הדמות, השוטר רס"מ צחי שריקי שמפתח אובססיה לטנדר המצליח והוא מצליח לבלבל אותו מרוב התרגשות. הקמפיין אשר יכלול סדרת סרטונים שעולים החל מהערב, בטלויזיה, דיגיטל, שלטי חוצות ורדיו.  

אבי שדה סמנכ"ל השיווק של דלהום מוטורס ציין כי: ״הגעתה של פוטון מוטור לישראל היא בגדר ׳גיים צ׳יינג׳ר׳ לתחום רכבי המסחריות, ההסעים והמשאיות.  המהלך החדש נועד כדי לבסס את המודעות בישראל למותג המצליח בדרכו לכבוש את המובילות בסגמנט הרכבים המסחריים באנרגיה ירוקה״. 
FOTON מוטור מיצרניות הרכב המובילים בסין, המייצרת מכוניות, מכוניות צבאיות ורכבי שטח, משאיות, אוטובוסים ומכונות חקלאיות, מיניבוסים, ורכבי שטח. לאור ההצלחה של הטנדר דאבל קבינה, בימים הקרובים יגיעו לארץ  משפחת הוואנים החשמליים, משאיות ואוטובוסים של פוטון. עליית הקמפיין היא הצהרת כוונות ברורה של היבואנית דלהום מוטורוס למצב עצמה כשחקנית מובילה בסגמנט המסחריות.
בין לקוחות החברה, ארגונים ציבוריים ופרטיים וחברות תחבורה גדולות: משרד הבטחון, החברה המרכזית לייצור משקאות, חברת החשמל לישראל, סוסנה מובינג, מטרופולין, אלקטרה אפיקים, אגד חברה לתחבורה, דן, פנדן, תנופה, אקסטרה תחבורה ציבורית, סופרבוס ואחרות. בנוסף, מתמחה החברה בשירותי ליסינג מימוני ותפעולי לרכבים מסחריים חדשים או משומשים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתמי לחלוטין (ל"ת)
    קירון 02/2025/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור