שיווק ופרסום

כוכב ארץ נהדרת בג'וב חדש: זה התפקיד שקיבל באיקאה

איקאה משיקה קמפיין מותגי חדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי מראיינו אידלמן. הקמפיין מציין 25 שנים לעליה השוודית של איקאה לישראל
מערכת ice | 
איקאה (צילום ויקיפדיה/ג'יין פרסקו)
איקאה, שהפכה לחלק בלתי נפרד מהבית הישראלי, מציינת 25 שנים לפעילותה בישראל ומשיקה קמפיין מותגי ייחודי בכיכובו של השחקן והקומיקאי מריאנו אידלמן, כוכב ארץ נהדרת ורוקדים עם כוכבים של קשת 12.
 הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית את דמותו של ביורן יומטוב-סון השוודי, שהגיע לארץ "בעליה משוודיה" לפני  25 שנים, עם כניסתה של איקאה לישראל, ומשקף כיצד איקאה שינתה את תרבות עיצוב וריהוט הבית והנגישה פתרונות עיצוביים ופונקציונאליים לכל בית בישראל. 

הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום 'מקאן תל אביב' שהופק על ידי 'ראבל הפקות', יעלה בתחילת חודש מרץ בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות. מדובר בהשקעה של מיליוני שקלים במהלך הפרסומי החדש.
מיכל בן חיים, סמנכ"לית שיווק איקאה ישראל: "25 שנים "לעליה השוודית" של איקאה לישראל הן רגע מרגש שמסמל לא רק הצלחה, אלא גם השפעה תרבותית משמעותית. איקאה שינתה את הדרך שבה הישראלים מעצבים את ביתם במחירים נוחים לכל כיס. הבחירה במריאנו אידלמן נועדה להמחיש את החיבור בין תרבות העיצוב השוודית לתרבות הישראלית בדרך שכולם יוכלו להתחבר אליה."

מריאנו אידלמן. צילום: מיכלה לובטון

מאז הגעתה לישראל, איקאה חרתה על דגלה את הנגשת העיצוב והריהוט לכל בית בישראל. לאורך השנים הובילה איקאה מהפכה בתרבות הריהוט בישראל, תוך שמירה על ערכי פונקציונליות, חדשנות ועיצוב במחירים נוחים לכל כיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה