שיווק ופרסום
דיזינגוף סנטר במהלך פורץ דרך: זו הבשורה למותגים המובילים
כמו בניו יורק: בקניון התל אביבי האייקוני השיקו מכרז לשדרוג מערך מסכי הפרסום הדיגיטליים: "המטרה שלנו היא לשלב חווית פרסום מתקדמת בתוך חווית הביקור עצמה"
דיזנגוף סנטר יוצא בקול קורא לשדרוג כולל של מערך מסכי הפרסום הדיגיטליים בשטחים המרכזיים ובכניסות המרכז, מהלך שיפתח בפני מותגים אפשרות לפרסום דינמי, עדכני ודיגיטלי, באחד המיקומים המרכזיים המבוקשים בישראל.
במסגרת המהלך יותקנו מסכי LED מתקדמים באיכות גבוהה, שישתלבו באסתטיקה הייחודית של המבנה האדריכלי של הסנטר, ויאפשרו הצגה חכמה, מרחוק ואינטראקטיבית של תכנים פרסומיים. לצד חווית צפייה עדכנית וחדשנית, המהלך יחליף אמצעי פרסום מסורתיים-כחלק ממעבר למערך פרסום בר-קיימא, שמפחית שימוש בפרסום מתכלה ותורם לאג'נדה הסביבתית של הסנטר, שם הושק בקיץ סניף קונספט של רשת הלואו קוסט "ביוטיקייר".
חברות בעלות ניסיון בתחום מוזמנות להשתתף בסיורים המקדימים, שיתקיימו עד ל-6 ביוני 2025, ולהגיש הצעות עד ל-22 ביוני 2025. ניתן להציע שני מודלים מסחריים: רכישה מלאה של המערכת על ידיד דיזנגוף סנטר, שעבר שדרוג לפני מספר חודשים, או תפעול עצמאי של הספק בתמורה להכנסות מפרסום, תוך הקצאת זמן אוויר ייעודי למרכז.
אלכס קפלן, מנהל שיווק בדיזנגוף סנטר, אמר: "כידוע, הסנטר פועל בלב הפועם של תל אביב ומהווה זירה אורבנית שוקקת, עם תנועה בלתי פוסקת של קהל מגוון. אנחנו רואים במהלך הזה הזדמנות להציב רף חדש בפרסום הדיגיטלי בישראל-גם מבחינת האיכות הטכנולוגית וגם ברמת החשיפה למותגים. המטרה שלנו היא לשלב חווית פרסום מתקדמת בתוך חווית הביקור עצמה, כך שתהיה רלוונטית, מדויקת ומעוררת עניין, וחופפת לערכי הליבה של הסנטר. ההצעות שיתקבלו במשרדינו ייבחנו על פי פרמטרים כמו איכות טכנולוגית, ניסיון מוכח, שירות, תחזוקה, התאמה למבנה ויתרונות מסחריים".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.jpeg)


