שיווק ופרסום
בהשקעה של מאות אלפי שקלים: המותג הקולינרי שמשיק טעמים חדשים
המותג הקולינרי מאסטר שף מציג טעמים חדשים בקמפיין מכוון לקהל הצעיר יחד עם 3 כוכבי רשת, מאות אלפי שקלים הושקעו
המותג הקולינרי מאסטר שף שנכנס לראשונה לפני מספר חודשים לקטגוריית התבשילים האישיים עם TAK-TIK, מרחיב בימים אלה את הסדרה ומשיק שני טעמים חדשים- פיקנטי ואסיאתי חריף. מוצרי הסדרה הם היחידים בקטגוריה שמגיעים עם מכסה להכנה קלה ונוחה.
לרגל השקת הטעמים החדשים, יוצא המותג בקמפיין בהיקף של כ-350 אלף שקלים, בהובלתם של שלושה כוכבי רשת ידועים: אסף הראל-עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, יוצר תוכן העוסק בחיי היום-יום, קומדיה, טיפים ביקורות ומוטיבציה; אמילי מדואל - שמככבת ב"רוני וטום", סדרת הילדים הנצפית בישראל, ובסדרה חדשה עם גיורא חמיצר "אבא מטפלת"; ויעל קרפלוב-יוצרת תוכן מצליחה בטיקטוק, הידועה בזכות הסרטונים הקצרים והמשעשעים שלה, מככבת ב"שקשוקה" ועוד סדרות ילדים ונוער.
צילום: יח"צ
הקמפיין, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", יעלה בסושיאל, בדגש על טיקטוק ויוטיוב. על פי יוזמי הקמפיין, " הוא ימחיש את הטעמים החדשים בסדרת TIK-TAK המציעה פתרון לארוחה מהירה ומלאת טעם בכל זמן ומקום, לכל בני המשפחה-מקטן עד גדול, ולכל מי שמחפש פתרון מיידי לארוחה טעימה, בבית או מחוצה לו. פותחים את המכסה, שופכים מים רותחים וסוגרים חזרה, ממתינים 3 דקות בלבד וזה מוכן לאכילה!".
עוד ב-
מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ', קרין שהין, אמרה: "סדרת TIK-TAK החדשה שהשקנו לפני מספר חודשים הינה בשורה אמיתית בתחום התבשילים האישיים, והיחידה בקטגוריה שמגיעה עם מכסה לשימוש קל ונוח. אנו ממשיכים לעבוד על פיתוחים נוספים וכעת משיקים שני טעמים חדשים-פיקנטי וחריף, שנותנים מענה לטעמים שקהל היעד אוהב. לצורך הקמפיין חברנו לכוכבי רשת שבשפה ובמטבע לשון שמותאם לילדים ובני נוער מעבירים את הטעמים החדשים שהם "טעימים של הצרחות"". קטגוריית התבשילים האישיים הינה קטגוריה משמעותית בגודלה, אשר מגלגלת מכר של 27 מיליון יחידות בשנה, וגדלה בעקביות מדי שנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



