שיווק ופרסום

ענקית האופנה העולמית במהלך אסטרטגי: כך תגיע לפסגה?

רשת אלדו העולמית גייסה משרד ציבור מוביל במשק שיהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של המותג, הדוברות והמשפיענים. המטרה - למצב את אלדו בתור הרשת המובילה בישראל ובעולם בתחומה
מערכת ice | 
סניף אלדו (צילום יחצ)
משרד יחסי הציבור 'דניאלה רייבנבך תקשורת' קיבל את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של הרשת הבינלאומית ALDO  שנרכשה לאחרונה על ידי קבוצת בריל. משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת מטפל במגוון רחב של חברות מובילות במשק הישראלי בתחומי המזון, קמעונאות, תעשייה ומוצרי צריכה.
המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של המותג, על פעילות יחסי הציבור, הדוברות והמשפיענים, במטרה למצב את אלדו כרשת המובילה בישראל ובעולם בתחום ההנעלה והמוצרים הנלווים ('אקססוריז').
רשת ALDO היא אחת מרשתות ההנעלה והאופנה המובילות בעולם, המתמחה בנעליים, תיקים ואקססוריז לנשים ולגברים. הרשת נוסדה בקנדה בשנת 1972 ומאז התרחבה ללמעלה מ-100 מדינות, עם אלפי סניפים ברחבי העולם. אלדו ידועה בעיצובים עדכניים, שילוב בין טרנדים עולמיים לנוחות יומיומית עם טכנולוגיה חדשה, ובמחויבות לאופנה בת קיימא.
בישראל פועלת הרשת בפריסה ארצית רחבה ומציעה קולקציות שמתעדכנות באופן תדיר בהתאם לעונות ולהשראות בינלאומיות תחת קבוצת בריל. בין הקולקציות ניתן למצוא נעלי נשים וגברים, תיקים, משקפי שמש, תכשיטים, כובעים, צעיפים ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה