שיווק ופרסום
כוכבת 'הבוגדים' בג'וב חדש: זה הקמפיין שקטפה
המותג ?סלטי "שמיר" יוצא בקמפיין חדש בכיכובה של ים צים שנחשבת לאחת מהפנים הבולטות והאהובות ברשתות החברתיות תוביל את הקמפיין הדיגיטלי של המותג בשלב ראשון, שיתמקד בפלטפורמות החברתיות הפופולריות, ויופץ בהמשך ככל הנראה גם בערוצים תקשורתיים מסורתיים
לאחר תקופה שקטה בגזרת השיווק, חברת סלטי "שמיר" – מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום הסלטים המצוננים – יוצאת בקמפיין חדש ורענן בכיכובה של כוכבת הרשת וריאליטי "הבוגדים", ים צים.
צים, נחשבת לאחת מהפנים הבולטות והאהובות ברשתות החברתיות תוביל את הקמפיין הדיגיטלי של המותג בשלב ראשון, שיתמקד בפלטפורמות החברתיות הפופולריות, ויופץ בהמשך ככל הנראה גם בערוצים תקשורתיים מסורתיים.
בחירתה של צים כפרזנטורית הראשית של הקמפיין נובעת מהחיבור הישיר והבלתי אמצעי שלה עם קהלים צעירים ובוגרים כאחד, ומהאוטנטיות שהיא מביאה איתה – ערכים ש"שמיר" מזוהה איתם לאורך השנים.
את המהלך האסטרטגי והקריאייטיבי מלווה איש התקשורת ויחסי הציבור ג'וליאן לוינסון. לוינסון, שפעל בשנים האחרונות בעיקר מאחורי הקלעים בעריכת תוכן ובניהול משברים עבור בכירים במשק, מביא איתו ניסיון עשיר ומבט רענן על מיתוג בעולם הפרסום ההולך ומשתנה.
עוד ב-
סלטי "שמיר", שהוקמה בשנת 1974, מייצרת למעלה מ-80 סוגי סלטים מצוננים – מחומוס וטחינה ועד סלטים מתובלים וסלטי גורמה. מוצרי החברה משווקים ברשתות הקמעונאיות, למוסדות שונים ובהם גם צה"ל, עוד נציין כי "שמיר" מייצרת את מותג סלטי הבית של רשת "שופרסל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



