שיווק ופרסום

רוסלנה רודינה ובנה בהישג ענק: קטפו קמפיין במיליון שקל

רוסלנה רודינה נבחרה לפרזנטורית החדשה של חברת עמי גרופ, והצטלמה לקמפיין ראשון בהשקעת מיליון שקל, בו השתתף גם בנה המשותף עם אייל גולן
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה אייל גולן (צילום קרדיט: צילום מסך, אתר רשת 13)
רוסלנה רודינה, הדוגמנית ואשת העסקים שרק לאחרונה השתתפה בריאליטי "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 אך הודחה בשלב מוקדם, קטפה הישג מרשים ונבחרה לפרזנטורית של קבוצת המרכזים המסחריים עמי גרופ, שנמצאת בבעלותו של איש העסקים שלומי נחאיסי.
בקמפיין החדש לקבוצת המרכזים המסחריים עמי גרופ שצולם לאחרונה בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה ויעלה בימים הקרובים, מככבת לא רק רוסלנה גם בנה יאן, שהוא כידוע בנה המשותף עם האקס שלה אייל גולן, שמשתתף בקמפיין בקולו. עלות הקמפיין החדש של עמי גרופ הינה כמיליון שקל, והפיק אותו משרד הפרסום Group Results. 
"היה לי חשוב למצוא למרכזים המסחריים של עמי גרופ פרזנטורית שתשדר משפחתיות מצד אחד, אבל גם קלילות מסויימת מצד שני" מסבירה גליה עובדיה מנהלת השיווק של עמי גרופ.
רוסלנה רודינה בצילומים לקמפיין החדש של עמי גרום (צילום:  Results Group)
"לאחר שבחנתי כמה אופציות, ולאחר ההופעה המרשימה של רוסלנה ברוקדים עם כוכבים, החלטנו בקבוצה שהיא הכי מתאימה להיות הפנים של עמי גרופ בחודשים הקרובים", הוסיפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה