שיווק ופרסום
ליאור סושרד בקמפיין בשווי מיליונים: "חריג בנוף הנדל"ן"
בשווי מיליוני שקלים: קמפיין חדש של פרויקט דגל בשוק הנדל"ן יצא לדרך, ואמן החושים ליאור סושרד התגייס למשימה
הקמפיין החדש של קבוצת נחמיאס עלה לשידור בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות, ומציג את פרויקט הדגל UTOPIA בשדה דב. הפרויקט, הממוקם באחד מאזורי הביקוש הגבוהים בתל אביב, נועד להציע חווית מגורים יוצאת דופן.
על המיתוג, האסטרטגיה והקונספט הקריאייטיבי אמונה קבוצת סיון, ממשרדי המיתוג והפרסום המובילים בישראל, המתמחה בשוק הנדל"ן. המשרד ידוע בגישתו החדשנית וביכולתו לבנות מותגים עם סיפור ייחודי ובלתי נשכח.
רום ריבק, סמנכ"ל דיגיטל ואסטרטגיה בקבוצת סיון, הסביר את הרציונל שמאחורי הקמפיין: "הקמפיין הזה חריג בנוף הנדל"ן. החלטנו, בשונה מפרויקטים רבים המדברים על הפרויקט עצמו, להתמקד באנשים - בקהל היעד שלנו. בסופו של דבר, כל הפרויקטים בשדה דב יהיו ברמה הגבוהה, אך אנו רוצים שגם האנשים שיגורו בפרויקט יהיו ברמה הגבוהה ביותר".
הקונספט הקריאייטיבי של הקמפיין מתכתב עם שמו של הפרויקט - "אוטופיה" - ושם במרכזו את החוויה האישית והחלומית של מגורים בשכונה החדשה והמתקדמת ביותר בתל אביב. ליאור סושרד, הידוע בחשיבתו יוצאת הדופן וביכולתו להפוך דמיון למציאות, נבחר להוביל את הקמפיין כמי שמגלם את רוח הפרויקט. שילובו של סושרד מהווה עוגן ויזואלי ומסחרי משמעותי, המחזק את המסר של חדשנות ושלמות.
עוד ב-
ההשקעה בקמפיין, הנאמדת בכ-5 מיליון שקלים, מעידה על האמון של קבוצת נחמיאס בפרויקט וברצונה למצב את UTOPIA כפרויקט הנדל"ן היוקרתי והמסקרן ביותר הנבנה כיום בצפון תל אביב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חפשו wise uncle ביוטיוב ותוכלו ללמוד את כל השטיקים שלו (ל"ת)ענת 07/2025/27הגב לתגובה זו0 0סגור



